Kam do ŘECKA?

Zdroj: www.recko.name/diskuze.php?id=2864
Uživatel: Hana78 9.5.2006  
Ahojky, chtěla bych se pozeptat, chceme s kamaradkou na konci cervna vyrazit do Recka....je nam v podstate jedno kam, ale aby tam bylo krasne a vecer jsme mohly vyrazit nekam tancovat, neco si koupit a aby to proste stalo zato, kdyz uz to bude ciste damska jizda....poradite mi?
Uživatel: Máca 9.5.2006  
V Řecku je hezky skoro všude.Jestli chcete něco živějšího,tak třeba Chalkidiki - Pefkochori.
Uživatel: Xantha 9.5.2006  
Předpokládám, holky, že budete chtít nějakou večerní zábavu, tak by to asi chtělo nějaký rušnější středisko. Co vím, tak by správný tip mohla být třeba Leptokárie na Olympské riviéře, nebo Neos Marmaras na Sithonii či již zmíněné Pefkochori na Kassandře (obojí na poloostrově Chalkidiki). To je pevnina. S ostrovy vám snad poradí někdo jiný :-)
Uživatel: Máca 9.5.2006  
Určitě ne Lefkada - Vasiliki.Tam jsme to měli za 1 večer projitý a nemůžu říct,že by to tam nějak žilo,což asi hledáte.
Uživatel: martinkas 9.5.2006  
Rhodos - Faliraki nebo hlavní město, to je rušný dost. A krásně tam je.
Uživatel: Byra 10.5.2006  
Já doporučuju Korfu Sidari, to je letovisko přeplněný obchůdkama a jsou tam cca 3 diskotéky a plno barů
Uživatel: momy 10.5.2006  
Nevim kolik na dovolenou mate vyhrazeno financi ale Mykonos vzdy stoji za to co se tyce zabavy a krasneho koupani. Levnejsi ale taky dobre jsou Malia na Krete nebo Faliraki na Rodu. V cervnu na Chalkidiki teprve sezona zacina pro domorodce takze az tak moc rusne tam nebude. A kdyz uz tak jen Kalithea nebo Chanioti.
Uživatel: peet26 1.6.2008  
Ahoj,chtěla bych se vás zeptat,kam by jste nám doporučili,abychom jeli s přítelem do řecka,které místo.
Nechceme drahou dovolenou,chceme trošku romantiky,mě je 21,přítelovi 29.
Přítel by chtěl spíše oblázkouvou pláž,ale já nejsem proti písečné.
Chceme jet letecky-last minute.Asi koncem června,začátkem července. Ještě bychom rádi ubytování např.v hotelu a se stravou-polopenze.Ale allexkluxivu se nebráníme,když to budeza dobré penízky.A spíše klid,nechceme rušno-v hotelu klid,venku klidně rušněji

Prosím o radu,děkuju!!!
Uživatel: bedru 22.6.2008  
Nemám ráda otázky tohoto typu, ale vzhledem k tomu, že jsme přijeli letos z Naxosu hodně nadšeni, začínám řešit, na kterém ostrově a ve kterém konkrétním městečku by se nám mohlo líbit alespoň z poloviny tak jako na Naxu. Asi podnikneme Santorini, i když bude dražší a přecpaný turisty, ale kde jinde se dá najít místo podobné Choře na Naxu? Snad Lindos na Rhodosu? Nebo Parga? Molyvos na Lesbosu? Mykonos nám stačil na výletě. Ostatní Kyklády prý Naxos nepřekonají, takže fakt nevíme.
Uživatel: Kri.girty 3.7.2008  
Vždycky když tady někdo založil téma, kam má jet, tak jsem šílela a psala - přečti si to tady, mrkni na fotky atd.
Ale teď sama fakt nevím... Po Lefkádě a Rhodu jsem bezradná. Kefalonie? Prý to není ono a Lefka je lepší a Kefalka mě neláká.
Korfu? Pěkné, docela láká, ale ráda létám a tentokrát chci delší let než hoďku a půl.
Zante? Tam mě láká jen Navagio, nic jiného mě u tohoto ostrova nepřitahuje.
Thassos? Láká, ale není daleko a je mizerná nabídka výletů z tohoto ostrova.
Znovu na Lefkádu? Určitě, ale tak za 2-3 roky....
Santorini? Láká, ale přeplněné a drahé.
Kréta? Je daleko, ok dlouhý let. Je velká, neprojedeme ji celou, létá tam každý druhý, neláká...
To co jsem považovala za stupidní teď sama řeším.
A kdybych našla něco eňoňuňo s odletem z Brna, tak budu spokojená. Ale je to asi vysněná nerealita....
Uživatel: Bohous357 3.7.2008  
Podobna diskuse tady uz bezi viz http://www.recko.name/diskuze.php?cti=1&id=5224&idd=&str=2&sum=26 . Sumarizuju : Mykonos, Ios, Rhodos/Faliraki. Uprimne, kdyby mi bylo o 30 min a chtel se bavit, tak pojedu na Ibizu nebo Kypr/Ayia Napa. Vim, ze jsem ted radu skalnich priznivcu Recka nastval.
Uživatel: Šarulka 3.7.2008  
My jsme svojí první dovolenou do Řecka vybírali podle toho,jak se nám líbilo ubytování a ceny.A POVEDLO SE!Ta nevědomost byla krásná a hrozně jednoduchá.Myslím,že na každém ostrovu je pěkně - tak budu vybírat to místo (OSTROV) kde jsem ještě nebyla a aby to bylo klidné letovisku a ne všude hlava na hlavě :-)
kri: nespolíhej se na nabídku výletů od CK :-) - cestujte sami :-)
Uživatel: Bojana 3.7.2008  
Kri.girty: Řecko má přece tolik ostrovů, kup si letenku do Atén a lodí vyraž na některý z nich...
Uživatel: bedru 3.7.2008  
Nejraději bychom to stejné co letos, tzn. bez CK, letadlo do Athén a trajekt, jenže kromě Kyklád se snad nic dalšího takhle podniknout nedá, protože by člověk strávil na trajektu den, a to se nám fakt nechce. Letadla z Athén jsou drahá, to vyjde líp LM přes CK. Chtělo by to, aby nízkonákladové společnosti začaly létat alespon na některé ostrovy. Jinak, Zante bylo supr, už kvůli želvičkám:-) je fakt, že jsem se ale zamilovala do Kyklád. Nejlíp vzít si tři týdny dovču a projezdit je. Dělají to tam tak všichni.
Uživatel: Šarulka 3.7.2008  
My klidně s CK,ale na místě už individuelně :-)
Uživatel: Bojana 3.7.2008  
Mrkni na www.greeka.com, tam si podle mě každý musí vybrat ten svůj ostrov. Kromě Kyklád se dá trajektem jet třeba na Hydru, ta vypadá úžasně a cesta trvá cca 2 hodiny.
Uživatel: Šarulka 3.7.2008  
To jsou fakt dobré stránky:-)
Uživatel: bedru 3.7.2008  
S CK má člověk omezený výběr ubytování. 2x jsme byli s CK a v pohodě, delegáta jsme nepotřebovali, stejně jsem všechny info měla nastudované odtud:-), 1x bez CK a nemělo to chybu.
Uživatel: market07 3.7.2008  
Kri.girty - a proč tě neláká Zante nebo Kefča? Podle mě jsou to hodně podobné ostrovy, jako Lefkáda. Já loni po Zante taky řešila, kam příští rok, aby to bylo takové, jako tam, studovala jsem cestopisy, fotogalerie, a právě nejpodobnější mi přišly Lefkáda a Kefča. Bohužel na Lefkádě jsou hlavně studia bez stravy, a my potřebujem polopenzi kvůli dětem. Takže snad za rok, a letos jedem na tu Kefču. Jsem sama zvědavá, ale neznám nikoho, komu by se tam nelíbilo - překrásná příroda, krásný pláže - podle mě hooodně podobné lefkádským Milos, Porto Katsiky a Egremni, ale třeba se pletu, posoudím, až navštívím všechny tři:), každopádně už se moc těším, že zas poznám něco nového!
Uživatel: Jana0807 3.7.2008  
Market07: Kefalonie je opravdu krásná, moc se mi tam líbilo, ale potom, co jsem letos byla na Lefkádě, tak u mně vyhrála na plné čáře... Její pláže a příroda celkově jsou prostě jedinečné...
Uživatel: Kri.girty 3.7.2008  
Děkuji všem a s tím Zakynthosem jste mi teda nasadili brouka do hlavy. Mě se žádné pláže co jsem viděla nelíbily, takový jakýsi stavební žlutý písek tam byl..., městečka mě nezaujaly, výlety.... Ale nejsem povaleč a potřeuji výletovat - a hlavně jak píšete, ve většině případů sami a bez CK. No, mám na to rok, tak snad za tu dobu něco vyberu.
Asi jsem lenoch, ale varianta přílet, pak někam lodí, bez CK, naostro... se mi nelíbí. Ale možná jsem v tomto konzerva a měla bych to vyzkoušet a pak se uvidí. Vždy jsme byli s CK, ta nás spolu s leteckou společností dopravila a nic víc od CK nepotřebuji. To je totéž, jakože vždy bereme polopenzi - byli jsme poprvé u moře v Tunisu a na Mallorce, tam by to bez polopenze nešlo, to bychom se nedoplatili a vařit na dovce nechci. Pak Rhodos a Lefkáda taky pololpenze a je fakt, že na Lefce mě při pohledu na nádherné talíře v taverničkách (i přes výbornou hotelovou kuchyni) mrzelo, že tu polopenzi máme.... Jsme řeckozačátečníci, děkuji všem za rady a za trpělivost se mnou. Jdu prohlížet Zantefotky :-)
Uživatel: Kri.girty 3.7.2008  
Věrko já jsem šílenec, už na Lefce jsem přemýšlela kam příště... Mojemu se líbí tmavý vulkanický písek a ten je co vím na Santorini. Vždy byla dovolená podle mě, tak jednou musím vyhovět i chlapovi :-) Ale Karpathos je horký favorit... jen ta Praha mě štve, jsme líní, no. Ale je jasné, že z Brna a Ostravy se létají "profláknuté" destinace a o ty moc nestojím. Chci hodně zeleně a chci jemný píseček na plážích a chci výborné taverničky a chci aby to bylo moc a moc řecké.... Jsem to ale umíněnec.
Favorité jsou Santorini, Karpathos, teď už Zante a jiný myslím ne, ale za minutku to může být jinak :-) Fotky z Lefky určitě dám, mám je na pěti paměťovkách, tak jak bude venku škaredě tak se do toho zahrabu...
Uživatel: market07 3.7.2008  
Kri.girty - prohlédni si fotky v této diskuzi, podle mě splňují všechny tvé požadavky http://www.recko.name/diskuze.php?cti=1&id=2124&idd=&str=1&sum=26 Jano0807 - taky si myslím, že Lefkada bude bezkonkurenční, proto si jí nechávám až naposled, pak bych opět řešila problém, jako Kri:)
Uživatel: bedru 3.7.2008  
Kri.girty, máš stejné hlavní favority jako já. kromě Zante, to už máme za sebou. Loni míval Fischer LM na Karpathos za skvělé ceny, letos už tento ostrov nedělají a ostatní ck ho mají i v LM dražší, tak snad se z těch cen příští rok neosypeme:-)
Uživatel: Kri.girty 3.7.2008  
Děkuji Marky, fotky jsou krásné a Kefalonie vypadá parádně, moře, domky a já vlastně nevím - nechci přece to podobné nebo stejné jako Lefka.... a nebo ano? Ozývají se ve mě dva hlasy. Ale jak říkám, mám na to 365 dní. To jsem si říkala i loni a tak tak jsem za půl roku stihla rozhodnutí, kam si první moment koupím. Napadlo mě, že krásná byla Parga, kde jsme na otočku byli i Symi, ale to už jsem viděla a já bych ráda zase někam jinam. Jsou tu i chváliči Chiosu, Skiathosu... No budu vás otravovat do zimy, než si konečně první moment zase koupím. Mamka mi dala dobrou radu - už jsi rozežraná, nejeď taky jednou nikam! Ano, jsem Řeckem rozežraná a hodně, přiznávám.
Uživatel: Kri.girty 3.7.2008  
Bedru - já miluji to těšení a jistotu že odletím tam a tam a tehdy a tehdy kdy chci. Proto zatím vždy first moment. Navíc šéfovi musím dovku hlásit půl roku předem a představa, že si vezmu dovolenou na poslední dva týdny v červnu a neseženu nic podle představ mě děsí. Ale tím nic proti lastům. Taky mají své kouzlo a kolikrát překvapení, ale to už patří do jiného tématu.
Uživatel: Lucelle 3.7.2008  
Kri.girty - jak čtu to tvoje dilema, chtěla bych ti doporučit Skopelos - já sama bych už nikam jinam nejela ( nebýt toho mýho, který bojkotuje dovolenkovat se na stejném místě znovu ), tam jsem opravdu nechala kus srdce. ( uvidím, jestli to ne/přehodnotím letos po Lefkadě, ale sedí mi za krkem divná obava .... ) ( byla jsem předtím Samos, Zakynthos, Lesbos ) . A rozhodně tam zatím nejezdí každý druhý, běžný člověk, ne řeckonamista, na mě vždycky vykulí oči, kde že jsem to byla, už jsem se setkala i s verzí Kopulos
A zelenější zelenou a modřejší modrou jsem nikde jinde neviděla, a křištálová vodička, píseček místy jemný jak hladká mouka ( ta slast prohrabávat se jím prsty u nohou ) a nádherné hlavní město kde zabloudíte v uličkách raz dva.....
:-) Vloni když jsme tam byli, natáčeli tam muzikál Mamma Mia, mluví se zde o něm jinde, já se na něj těším jako malá a tobě třeba pomůže v rozhodování....
Uživatel: bobosapo 3.7.2008  
Kamkoliv...........
Uživatel: Kri.girty 4.7.2008  
Lucelle - tak ten jemný píseček je pro mě velké plus, ještě tak nějaké výletky a městečka a nemám co řešit
Bobosapo - jojo, já vím a nejradši bych vše najednou....
Uživatel: Blanka S. 4.7.2008  
Kristýn, Skopelos je fakt nádherný, byla to moje 1. řecká dovolená a okamžitá láska na celý život. Koukni se sem na Michalovo cestopis, hodně Ti napoví http://www.recko.name/ostatni.php?view=1&id=158 . Pa a šťastnou ruku při rozhodování. I když u Řecka se asi nedá šlápnout vedle :-).
Uživatel: Kri.girty 4.7.2008  
Děkuji Blani, vypadá to fakt super, dívala jsem se na CK Alex, má dobré ubytování bez jídla.
No a ten jemný píseček, hmmmm....
Moc se mi líbí i Karpathos, ale já mám nějaké lufty z toho větru nebo co....
Uživatel: tonka 4.7.2008  
Kristýnko, když jsem se v létě 2006 vrátila z Lefkády, měla jsem jediný problém: Tohle se prostě překonat nedá! Mnoho měsíců jsem tu pak šmejdila, googlila s zkoumala, až jsem srabácky došla k jednoznačnému závěru: Na Lefku!
Vrátili jsme se na úplně stejné místo (vč. postele) a v určitém směru to bylo ještě lepší než poprvé. Sice už chyběla ta největší překvapení z pohledu na Egremni, Doukato a spol., ale zase se objevily jiné emoce. Když jsme vjeli autobusem do Vassiliki, tak se mi až chtělo brečet dojetím, že jsem zase zpátky. Všechno mi to pak přišlo jako shledání s někým, koho mám moc ráda a myslela jsem, že už ho nikdy neuvidím. Fakt jedno velké dojetí:)) Lefka není velká, ale má spoustu krás a nevěřím, že jste za první pobyt stihli objevit všechno. Třeba my se i na ty "blbé" vodopádi Rachi dostali až druhý rok:) Na Porto Katziki jsme nebyli ještě ani jednou, pořád nám chybí zajet si na Acheron, Kefalonii (či Ithaku) a Meganissi. Ještě jsme si v Nidri nepůjčili člun, ještě jsme si nevyšlápli na Milos. A to jsme poctivě dodržovali, že jeden den koupání, druhý den výlet (s krátkým koupáním).

Letos na Lefkádu nejedu, ale stále jsem si nevybrala, kam bych jinam. Letos budu objevovat krásy francouzské provence, ale obávám se, že za rok budu mít hodně velké dilema. Když k tomu kohokoliv ukecám, vyrazím na Lefkádu. Když ne, už vím, že musím hledat něco, co nebude s Lefkádou srovnávatelné. Musím si najít jiná měřítka. Jinak si totiž fakt nevybereš.
Uživatel: Kri.girty 4.7.2008  
Ahoj Zuzko, děkuji. Já nepovažuji Lefkádu za nej, mě se líbilo všude stejně - na Rhodu, v Parze i na Lefce, jen se nějak nemohu rozhodnout kam příště. Ale s tím návratem na Lefkádu určitě počítám - vrátit se za stejnými lidmi, taverničkami.... Lefkáda je sice malá, ale celou jsme ji určitě neprojeli. A ty vodopády - nebyla tam ani kapka vody. :-)
A googlím a zkoumám jako ty...
Uživatel: Lucelle 4.7.2008  
Kri.girty, ze Skopelu na výlet lze třeba na tento :

"EXKURZE EGEJSKÝM RÁJEM 46/28 €
Výlet lodí s průvodcem do známého Národního mořského parku, domova ohroženého druhu tuleně a delfínů. Odjezd je z hl. města Skopelos. Poté se pluje lodí přímo na ostrov Kyra Panagia. Zde navštívíte malý klášter Panny Marie. Po návratu na loď výlet pokračuje a pluje se na pláž. Zde máte možnost koupání, potápění a opalování. Poté poplujete okolo východního pobřeží Alonissosu a navštívíte impozantní „Modrou jeskyni“. Další zastávka je v přístavu „Patitiri“, kde budete mít možnost si prohlédnout starobylé městečko Alonissos. Den končí klidnou jízdou zpět."


Anebo - stejně jako na jiných ostrovech koupit výlet na přímo v přístavu hl. města - zde nabízeli výlet lodí s proskleným dnem, což musí být nádhera, za nějakých, tuším 15-20 EUR.....

A nevím jestli je to dáno tou přírodní rezervací, ale nikde jinde v Řecku jsem nazažila/neviděla tak čisťounko....

A hlavní město je vážne pohádkové. Ostrůvek je sice maličký, ale myslím, že za něj budu "kopat" do konce života :-)
Uživatel: Kri.girty 4.7.2008  
Píšu tady, protože se chci nechat ovlivnit a protože je to jednou za rok, tak to musí být super... ale taky musím vybírat podle sebe. Ten Karpathos mi vrtá v hlavě, ale nakonec to dopadne tak, že si asi hodím korunou :-) Času je zatím moře, ale já jsem tak netrpělivá, všechno chci hned. Ještě to není ani týden co jsme se vrátili a to vrácení se zpět do běžného života je tak těžké...
Uživatel: Kri.girty 4.7.2008  
Luci, děkuji, děkuji :-) Asi si půjčím od Trumpové jachtu a propluju kolem všech ostrovů :-) :-) Jinak nevím jak se rozhodnu.
Uživatel: Lucelle 4.7.2008  
Přesně znám ty pocity po návratu z dovolené.... :-) několik týdnů uběhne a budeme tady všichni zdivočelý nad tématem Katalogy 2009 :-)

( ale vážně se za Skopelos přimlouvám, aby postoupil do užšího kola. Btw. prohlížela jsem zde galerie a není to ono, nevidět to tam na vlastní oči, asi bych se podle nich nerozhodla )
Uživatel: sanyia 4.7.2008  
Ja bych se rada zeptala, kdyz uz se tedy bavime o tom kam do Recka, co si myslite, kde na reckych ostrovech je nejteplejsi more a pokud mozno i piscite plaze?
Uživatel: bedru 4.7.2008  
My jsme nejteplejší moře zažili na Zakynthosu kdekoli v Laganském zálivu. Je tam mělko kus od břehu, takže moře bylo v září doslova jako kafe. Na Korfu bylo teplejší moře na východě než na západním pobřeží. A na Naxu byla začátkem června celkem ledárna, ale koupali jsme se. Více srovnání bohužel nemám:-(
Uživatel: sanyia 4.7.2008  
Diky moc i za to, ja se totiz premyslim nad Korfu, Lefkadou a po precteni prispevku i Karpathosem. Na Zakynthose jsem byla pred lety zacatkem cervna a voda tym byla tehdy hodne studena a ted sem nekde cetla, ze korfu ma teplotu more 20-25, tak jsem z toho ted mirne v rozpacich.
Uživatel: bedru 4.7.2008  
To Sanyia: My byli na Korfu na přelomu června/července a v Barbati bylo moře teplé. V Paleokastritse bylo citelně studenější, nicméně samozřejmě se koupat dalo. A co se týče Zakynthosu, taky záleží na tom, kde se budete koupat. Laganský záliv teplý jak kafe, Porto Vromi ledárna. Karpathos nemůžu posoudit, ale myslím, že tam bude víc větrno než na jonských ostrovech.
Uživatel: tonka 4.7.2008  
Ad teplota moře: Především je potřeba počítat s tím, že jeden den moře může být jako kafe a druhý den, díky nějaké bouři na moři, kterou ty na pevnině vůbec nezaznamenáš, bude mnohem studenější. Třeba na Lefkádě se ti to může přihodit dost jednoduše (pokud se nebudeš cachtat jen v tom "rybníku" u Nidri, který je tak chráněn ostrůvky, že se tam moc proudů asi nedostane.
Uživatel: tonka 4.7.2008  
Karpathos... už dlouho se snažím pochopit, v čem tkví jeho kouzlo. Zatím na fotkách vidím jen horu kamení (když to hodně zjednoduším). Okouzlení se stále nekoná:( Ale třeba mi to někdo vysvětlí:)
Uživatel: Martina007 6.7.2008  
Kri.girty... s doporučovaných Zakynthosem ... nebyla jsem na Lefce - letos to bohužel s mořem nevyšlo, ale co mám nastudované, myslím, že připadá v úvahu za předpokladu že - bude to studio bez jídla - počítat s tím, že stejně nejkrásnější je západní pobřeží a sever, východ (kde jsou letoviska) není tak nespoutaný, naopak, z mého pohledu není nijak úchvatný (kromě poloostrova Vasilikos) - v sezóně tam bude opravdu dost Angličanů, mimo pořád trochu dost - nejsou tam žádné bílé domečky, historie... - event. můžeš kuknout ke mně na fotky http://bednarici.unas.cz/fotogalerie.php Takže ideál na Zante je mít přibližovadlo a pendlovat mezi letoviskem a Porto Roxa, Limnionas, Makris Gialos... Tam bych se vrátila hned!!! Tam bych se snad i nastěhovala :-)
Uživatel: rektorikl 6.7.2008  
Tonko, i ta vyprahlá divoká krajina v kontrastu s bělostnými vesničkami, velkým množstvím kaplí, místy osvěžená voňavými borovicovými lesy a krásnými plážemi s průzračnou vodou, strmé srázy, to vše má své kouzlo. Věřím ale, že ne pro každého. Snad by pomohlo vydat se na Karpathos a snažit se (nejen) tuto "horu kamení" pochopit v přímém kontaktu. Fotografie, ať sebekrásnější, je vždy jen pro ilustraci, osobní zkušenost nenahradí. Ale pokud je Tvůj pocit natolik silný, že Ti toto místo nic neříká, míra okouzlení je stále na bodě mrazu, tak se tím netrap a vybírej podle svého cítění, protože trávit dovolenou někde, kde se ti nelíbí, to musí být za trest :-)

Každý jsme jiný... ještě že tak, jinak by to byla nuda.
Uživatel: JanisaWang 6.7.2008  
Věrko....máš pravdu. Nakonec kdyby každý doporučil ten SVŮJ ostrov, tak by každý z nás musel žít několik životů, aby je všechny navštívil. Já zas ten MŮJ nejraději nedoporučuju vůbec nikomu, protože ještě krásnější by byl, kdyby tam nejezdilo tolik lidí. Bohatě mi stačí ke štěstí místní. A tak MŮJ ostrov vynechte. není vůbec hezký......Ale vážně, já třeba nemám pochopení pro Lefkadu, Zakyntos, Tasos........vím proč a proto tam nepojedu , i když se najde množství lidí co mi je budou doporučovat jako ty NEJ.
Uživatel: tonka 6.7.2008  
Já asi kdybych letos hledala a trvalo se na tom, že Lefkádu ne, tak koukám na Thassos, Milos, Kefalonii, poslední dobou zjišťuju, že i na Chalkidiki to má něco do sebe, když se to správně pojme:)
Uživatel: rektorikl 6.7.2008  
Tonko, no vidiš, o Milosu uvažuji asi druhý rok a z fotografií mi některé lokality připomínají právě Karpathos :-)
Uživatel: michaelR 20.7.2008  
Cauky :)

Chtel bych zajet v srpnu s pritelkyni na dovcu do Recka - asi nekam na olympskou rivieru. Mohl by nam nekdo doporucit nejakej peknej hotel ( polopenze nebo all inclusive). Je to tam vubec dobre nebo mame jet radsi nekam na ostrovy? Jeste jsem Recku nikdy nebyl, tak bych privital vsechny dobre rady. Chtel bych treba zajit na Olymp, do Athen, atd.

Diky predem za odpovedi. Michael :-) :-) :-( :-) :-)
Uživatel: Pucík 20.8.2008  
Jedna z možností kam jet příští rok! http://www.melissatravel.cz/
Uživatel: Panap 20.8.2008  
Poloostrov Evia??? Kdepak to je?
Uživatel: edith 26.3.2009  
Chatny, tématko je ti tady k dispozici...hezký den..:-)
Uživatel: Aknavi 20.4.2009  
Ahoj všem,
hledám, řeším, ale stále nějak nenacházím, tudíž nevím nevím a tak bych se ráda poradila kam letos na dovolenou! Ráda bych vyrazila v 1. polovině nebo kolem poloviny června (uvažuji o Krétě, Kosu... kvůli již prohřátějšímu moři) a hlavními požadavky je písečná pláž (písek i v moři!) a klidnější hotel vhodný pro děti u moře, ne rušné okolí a nejlépe ne přelidněná pláž. Vím, vypadá to vcelku jednoduše...
Děkuji moc za případné tipy!
Uživatel: market07 20.4.2009  
Ivanko - my jedeme letos 13.06. sem: http://www.firotour.cz/recko/kreta/makrigialos/hotel-mikri-poli-kim289/ Máme taky dvě malé děti, myslím, že se to tvým požadavkům hodně podobá:)
Uživatel: Aknavi 20.4.2009  
Markétko,
moc děkuji za tip! Hotel jsem si prohlédla a určitě se to mým požadavkům velice podobá, rozhodně ho uvážím :-)
Jen ta vzdálenost z letiště :-(
Díky ještě jednou a každopádně přeji krásnou dovolenou v tomto nádherném hotelu! Ivana
Uživatel: siras2 20.4.2009  
Ahoj Aknavi.Doporučil bych ti ostrov Thassos,letovisko Potos Studia Anna.Pro rodinku s dětmi je to perfekt.Bazén před hotelem a deset metrů za je moře.Dohromady je to 30m.Byli jsme tam loni a ůplná pohoda.
Uživatel: market07 20.4.2009  
Ivano - mno, ta vzdálenost z letiště se mi taky moc nelíbí, ale snad to zvládnem. Koukala jsem na letový řád, 13.6, tam jsou dva odlety, hned v pět ráno a pak v půl osmé večer, to by bylo asi lepší, děti by to prospaly.
Děkuji moc za přání a taky přeju ten nejlepší výběr!!
Uživatel: Aknavi 21.4.2009  
Siras2, děkuji za doporučení Thassosu! Mrknu se na studia Anna podrobněji až večer. Jen se chci zeptat na pláž, je písečná, i v moři? Mám špatnou zkušenost a děti chtějí píseček... A stravování nějaké je nebo se dá dokoupit a chodit někam vedle do restaurace? Děkuji předem za odpovědi. Ivana

Markétko, rovněž děkuji za přání! To prospání cesty by bylo jistě fajn, uvidíte!
Uživatel: aarak 21.4.2009  
Market7: Můžu se zeptat, kde jsi kontrolovala letový řád? Je to na prg.aero nebo někde jinde? Já jsem tam našel jen aktuální odlety nikoli ty budoucí a docela by mně to zajímalo.
Uživatel: market07 21.4.2009  
Aarak - zjisitla jsem to přes www.kralovna.cz, stačí zadat kam letíš a datum a ono ti to vypíše, jaká společnost a v kolik tam lítá:) Ale netuším, jestli je to na 100%...
Uživatel: aarak 21.4.2009  
Market7: Díky moc, zkoušel jsem to a zdá se, že by to mohlo odpovídat našemu letu. Samozřejmě to beru s rezervou, ono se to může ještě x-krát změnit.
Uživatel: Tom 21.4.2009  
Aknavi: docela bych Ti doporučil hotel Caravia Beach - Kos oblast Marmari, hotel je v klidnější části letoviska a za hotelem je písečná pláž, přímo u hotelu je zastávka autobusu. např.: zájezd od Čedoku - http://www.cedok.cz/zajezdy/hotel-caravia-beach-marmari-recko-40157.htm
Uživatel: pavelC 21.4.2009  
Aknavi: doporučuji na Kosu letovisko Marmari, hotel Pyli Bay. Tam jsme byli už 2x (s 2 holčičkami 4 a 6 let) a určitě se tam ještě někdy vrátíme. Na pláž je to asi 5 minut klidnou dětskou chůzí, zastávka autobusu u hotelu. Na fotce je budova, v které jsme byli ubytováni vloni.
Uživatel: Aknavi 23.4.2009  
Tom, PavelC - děkuji moc za tipy na Kosu, zároveň se však omlouvám, neměla jsem Kos ve svém dotazu uvádět, protože tam jsem již byla a nemůžu si ho vynachválit. Pokud by to vypadalo na dovolenou bez tatínka, který je zavalen prací, rozhodně o něm budu znovu uvažovat.
Tome, v Caravii jsem byla sama s dětmi loni v říjnu a bylo to opravdu bezva! Jen jídlo (+ vítání při večeři, konverzace během ní, prostě jiný servis a zájem) oproti Horizon Beach u Mastichari trochu pokulhávalo, ale tady zase bylo all inclusive...
Uživatel: Tom 23.4.2009  
Aknavi: mi jsme tam byli v roce 2006, před rekonstrukcí - nevím co vše předělali, ale min. bazén je jiný - podle fotek u cestovek. Bylo to tam super, jídla velký výběr, moc se neopakovalo a bylo dobré :)
Uživatel: Aknavi 24.4.2009  
Tome, ano, bazén je nejspíš nový, moc pěkný a zřejmě zrekonstruovali v bungalovech koupelny a dali částečně nový nábytek, rovněž hezké. Jídlo jistě dobré, ale normálka, nic lahodného ani řeckého, když to porovnám s Horizonem, tak v Caravii nic moc... Ale to je tím, že srovnávám a tam bylo jídlo prostě úžasným požitkem...
Uživatel: siras2 24.4.2009  
Ahoj Aknavi.Promiň dostal jsem se k pc až teď.No s tím pískem je to tak že k moři je to jemný píseček pak drobný štěrk pás malích kamenů a pak zas písek.To je přímo před studiem.Kousek do prava je to už potom samý písek.Pokud se týká jídla dá se dokoupit.Ale lepší je se stravovat sami.Do centra je to 5. minut.
Uživatel: Aknavi 27.4.2009  
Siras2: Děkuji za info, tak to by šlo, jestli je to jen pás kamínků a zase písek!
Uživatel: Daniell 27.4.2009  
Nejkrásnější z Řecka je Peloponés a z ostrovů Rhodos. O obojím bych toho mohl napsat mraky. Vloni jsem se znovu vrátil na peloponés a opět jsem našel nespočet významných a mnou neobjevených památek, opuštěných plážích, kde všude jinde by byli miliony turistů..
Uživatel: vlcica 27.4.2009  
Daniel pls. z peloponez z opustenych plazi daj nejaku foto
Uživatel: shrew 10.6.2009  
Ahoj, uz dva mesice, hledam a ctu a ctu a porad nevim
zatim jsem se rozhodla pro zakynthos, tam mam jasno. jenze cekam na last minute, protoze jeste nevim kdy budem moct jet, tak chci mit i dalsi plany.
treba kos, ale tam si moc nevim rady, potrebuju piscitou plaz, more s piscitym dnem a pozvolnym vstupem do more a aby to nebyla uplne mala vesnicka, aby se daly delat prochazky po vecerech a ne chodit porad stejnou trasu a taky si kde sednout a obcas se pobavit.(uvazovala jsem o lambi)
jsem i pro jine ostrovy, ale tam uz si vubec nevim rady, libil by se mi i rhodos, ale nevim, kde je jaka plaz a porad se nemuzu dopatrat, kameny opravdu ani za nic taky se mi libil samos, ale tam jsem videla prevazne oblazky (mozna bych i vyzkousela oblazky), ale mam strach z jezku, nelibi se mi chodit do vody v botech....mozna jeste thassos??
dekju za rady, pripadne by se hodily i nejake odkazy, na strank, kde se dpzvim co potrebuju....dekuju
Uživatel: vianocka9 10.6.2009  
Rhodos je voľba, ktorú určite neolutuješ, je to tak nádherný a pestrý ostrov, že ten môžem kedykoľvek....história, príroda, pláže, ľudia všetko rozmanité a každý si nájde to svoje....myslím, podľa toho čo píšeš pre teba by bolo vhodné Faliraky /často býva v ponukách CK/, je to dobrá poloha na výlety aj do hlavného mesta aj na Lindos, autobusová doprava super a Faliraky je na tej málo veternej strane. veľmi dlhá piesočná pláž, pomerne dlhé rozťahané stredisko, dá sa každý večer zabaviť, najesť, pobehať okolie, a tuším je tam aj aquapark. Tak to je môj tip pre teba.
Uživatel: Šarulka 10.6.2009  
Shrew: jukni na panoramio.com - na google mapě je sposta fotek z různých míst - to by ti mohlo pomoci ve výběru
Uživatel: IVHAR 10.6.2009  
Shrew: Pokud uvažuješ o Kosu, je to myslím taky dobrá volba. O Kosu tady bylo už mnoho napsáno. Hledáš - li pěkné písečné pláže s pískem i v moři, na Kosu je najdeš, hlavně v Tigaki a Marmari. Z obou středisek jezdím pravidelně bus do hlavního města (z Tigaki to trvá cca 15 minut) a tam se určitě nudit nebudeš, je tam mnoho možností zábavy, taveren, ale i památek a krásných zákoutí. Lambi je taky fajn, blíž do Kos Town, ale pláž je hezčí v Tigaki a Marmari.
vým představám by mohla vyhovovovat i Kréta - Agia Marina. Taky dlouhá písečná pláž, směrem na Stalos s dobrým vstupem do vody. A v dosahu nádherné město Chania.
Uživatel: zdenka134 10.6.2009  
Shrew:Rhodos jedině Faliraky,krásná pláž a procházky,Kos rovněž souhlasím s Tigary,ale byl velký vítr (využívali jsme vyjímečně i bazén) mohla bych doporučit i další,protože v Řecku jsme byli již dvanáctkrát a všude krásně.
Uživatel: Aanneettaa 11.6.2009  
Ahoj všem! Neletíte někdo 16.6. na Kefalonii, oblast Lassi.
Uživatel: shrew 11.6.2009  
O vetru na kosu, jsem prave cetla, a jsem z toho docela nesva, protoze vitr na plazi nemam rada :-( ja jsem na tu plaz hodne narocna asi, ale kdyz se tam chystam travit 80% casu na dovolene tak chci aby to bylo co nejlepsi
Uživatel: zdenka134 11.6.2009  
Shrew:Nelámej si hlavu s větrem, jinak je tam fakt krásně.Já jsem tam byla od 26.06.,ale je fakt, že kolegové z práce později a také měli větrno.Letos jedu na Samos a rovněž čtu že je tam vítr. Musíš se těšit a čekat jaký si uděláš názor sama.Já jsem v Řecku byla již mnohokrát a všude bylo krásně ani o jedné dovolené nemohu říci,že byla špatná.
Uživatel: miltos 15.6.2009  
Uz asi vsichni vi kam, ale kdyby prece jen ne tak kousek na jih od ostrovu Naxos je raj :-)
http://www.smallcyclades.com/
http://www.greektube.org/content/view/65225/2/
:-)
Uživatel: spanysek 6.8.2012  
Ahoj tak když řecko tak jedině korfu:-) (alespon pro naší rodinu) jezdíme tam každý rok, a jsme velice spokojeni. Jezdíme tam s www.greece-tours.cz :-)
Uživatel: Kačule 7.8.2012  
Myslím, že jsme po 13. návštěvě Řecka našli místo svého (x) , kam se budeme vracet a to je jihozápad Peloponésu, město Koroni a nádherná pláž Zaga.
Uživatel: Miňa1 7.8.2012  
Miltos, svätá pravda. Malé Kyklady - Donoussu sme navštívili minulý rok. Je to malý zabudnutý ostrovček, ale nádherný. Ostrov má nádherné piesočné pláže, všetky prírodné. Presúvanie sa po ňom buď pešo po svojich, alebo jedným z dvoch akože "taxíkov" s jeho majiteľom Christosom, s ktorým sme sa vždy večer pri jeho obľúbenom stole v taverne dohodli kam nás na druhý deň dovezie a večer privezie. Pre babskú jazdu tento ostrov asi nie je, je krásny no netancovalo sa nikde. Obchody 2 na celom ostrove, 1 pekáreň, 2 bary s hudbou (nie každý večer) a taverny ak sa dobre pamätám tak asi 8 celkove. Nie sú tu žiadne hotely s bazénmi, ubytovanie v prevažne v štúdiách a izbách. Ale taký čo hľadajú tú pravú grécku atmosféru, tak na Donousse určite nájdu.
Uživatel: blanka01 7.8.2012  
Ahoj řekomilové,
prosím o radu, kam letos na začátku září..... nemohu se rozhodnout, čekám na lasty...... mám v hledáčku Santorini - Kamari, Lefkadu - AN nebo Nirdi a potom Rhodos, Karpathos... jiné destinace zatím nechci, prosím o radu , kde se Vám líbilo.....Budem dvě cestovatelské holky na skutru. díky moc a moc se už těšíme na |:| )O( )o(
Uživatel: sokolnice 8.8.2012  
Zde výhodné kouzelné Santorini http://www.jooka.cz/sleva/id-72-prodluzte-si-leto-letecky-na-12-dni-na-ostrov-santorini/
Na Santorini nemohu zapomenout - moc se mi tam líbilo- hodlám co nejdřív zopakovat/což běžně nedělám/
Uživatel: Tarsier 8.8.2012  
Blanka01 - všechny čtyři jmenované ostrovy jsou krásné, každý má něco do sebe, takže ať zvolíš kterýkoliv, neuděláš chybu :-).Ze všech míst, kde jsem v Řecku byla, je řadím dokonce do první čtyřky. Navíc se skútrem je to úplně ideální. Já bych asi na první místo dala Lefkádu a Karpathos.
Uživatel: blanka01 16.8.2012  
Zdravím,

stále heldám nějaká ten zajímavý lastík na přelomu srpna nebo hned na začátku září, už jsem vysaparovala že na Lefkadu , Kalymnos a Karpathos - tady se bojím aby moc nefoukalo.

Jaké jsou Vaše zkušenosti a nazory, ráda si nechám poradit.....kam , jsem dvě holky, takže nechceme úpnou nudu ale zase nepotřebujeme třeba jako je Laganas.....
Určitě budem cestovat na motorce
Uživatel: machajda 16.8.2012  
Blani, já bych pro vás viděla Lefkádu :-)
S motorkou na Karpathosu - no nevím, podle toho, co tady občas píší.
Uživatel: market07 16.8.2012  
Začíná už nějaký blázen jako jsem já přemýšlet, kam do Řecka v roce 2013?:)
Uživatel: machajda 16.8.2012  
Myslím, že rozhodně nejsi sama :-) :-)
A to ještě nemám tu letošní za sebou :-) :-) :-) :-) :-)
Ale příští rok asi vynecháme, protože můj muž není mořský tip. :-(
Uživatel: market07 16.8.2012  
Hanko můj muž také není mořský tip, letos při 40°c vedrech na Krétě prohlásil, že už nikdy více:) Uvidíme, jestli ho to zase přejde (už to takto prohlásil xkrát), nebo holt pojedu sama.
Nevíte, jak to je s ubytováním, když cestuje jen 1dospělý a dvě děti? A jde to vůbec? Vím, že u cen vždy je min. počet dospělých 2:(
Uživatel: machajda 16.8.2012  
Taky jsem takto přemýšlela,ale právě proto, že bych musela za jedno dítě platit jako za dospělého, jsem to vždy zavrhla...
Uživatel: anka 16.8.2012  
Taky patřím do klubu "bláznů" jak říká s úsměvěm můj manžel. Už teď přemýšlím kam příště a to máme ještě před dovolenou :-)
Uživatel: machajda 16.8.2012  
Vítej :-) :-)
Uživatel: Marigaux 16.8.2012  
Market07: samozřejmě!!ještě jsem ani nejela na letošní a pokud budou penízky mým jasným favoritem je Skopelos,Karpathos,Kefalonie nebo Parga :-) :-) :-) :-) jen aby ty penízky byly :-( :-) (-)
Uživatel: Horci 16.8.2012  
Jéééé, to jsem ráda, že nejsem ten blázen sama - taky totiž už přemýšlím kam příští rok - a to odjíždíme na konci srpna na dovču. :-) :-) :-)
Uživatel: market07 16.8.2012  
Hanko - takže jedno dítě platí dospělou cenu? Myslela jsem si to. Ono by to nemuselo být zas tak hrozný, protože když jedeme 2+2, tak vždy starší syn už platí větší částku, která se díky tomu ušetří.
Letos jsem měla v merku ještě Rhodos nebo Kypr, tak uvidíme, jaká bude nabídka pro příští sezonu :-)
Uživatel: machajda 16.8.2012  
Marky já mám obě děti ještě v "dobrém" věku, takže platit za ně jako za dospělého by mi vycházelo s velkým rozdílem :-( POtřebovala bych k sobě nějakou kamarádku bez dětí :-) :-)
a koukám, že bláznů je tady dost....
Uživatel: market07 16.8.2012  
S kamarádkou by to bylo určitě nejlepší a hlavně nejlevnější:)
U nás by cena byla asi o cca 10tis. nižší (dětská cena), ale zase je větší výběr v ubytování, pokojů s jednou přistýlkou je poctatně víc než se dvěma. No sama jsem zvědavá, jak to příští rok dopadne, ale Řecko si v žádném případě nenechám ujít:)
Uživatel: Dejna100 16.8.2012  
Blani,já to bez toho větru vidím na Kalymnos,nám v září pár roků zpět foukalo-mírně jen u moře.Jinak jsem asi větší blázen-pač dle mých top ostrovů mám plán na několik let:v jakém pořadí vždy udá cena,ikdyž loni,byl zvolen ostrov,na který jsme původně vůbec nechtěli-jak jsme byli ale spokojení..
Uživatel: cancro 17.8.2012  
Market. Cestovky nabízí i zájezdy pro jednoho dospělého a 2 děti za dětskou cenu. Viděla jsem to u více, teď si vzpomenu jen na Its Billa :)
Uživatel: Kusnirova 21.8.2012  
Bláznů je více. Za deset dnů letíme snad na Peloponés /pokud neshoří/,ale já už organizuju další rok. Musím, protože letenky už naskakují docela brzo - loni už v říjnu. Tak je třeba mít už připravené varianty. :-)
Uživatel: Marigaux 21.8.2012  
Já už mám naplánovaných asi šest sezon,bude záležet na finanční situaci,jak rychle půjdou za sebou a v jakém pořadí destinace :-) :-)
Uživatel: vlcica 21.8.2012  
Tak to tento rok tiez budem riesit tie letenky skor, ak vyjdu lepsie :) budem mat uz co porovnavat
Uživatel: Pucík 21.8.2012  
Slušná kupa "bláznů" se nás tady sešla, já mám připravených 7 destinací nových a 2 na opakování :-) Tak pěkně postupně --| |o| (-) __| ráda bych začala formací Skopelos, Samos :-)
Uživatel: Marigaux 21.8.2012  
Též mám na prvním místě Skopelos :-) :-) .Kefalonii,Karpathos,Pargu,Samos a znova Lefkáda pač tuším,že se mi tak bude hooooooodně líbit,jen aby přálo počasí :-) podle výhodných nabídek příznivých cen to bude následovat,doufám,že co každé léto :-)
Uživatel: janavi 21.8.2012  
Tak to jsem ráda, že takový blázen nejsem jenom já. Na příští rok plánuji opakovaně Karpathos, pak Kefalonii, Skopelos, Chios...
Uživatel: Marigaux 21.8.2012  
A kdybych měla neomezeně financí tak bych odcestovala z domu úderem července a vrátila se na začátku září a jen cestovala po týdnu z ostrova na ostrov.... :-) :-) t by bylo BOMBA!!!!! (x) (x)
Uživatel: vostrucha 21.8.2012  
Hlásím se do klubu šílenců :-) . Za 23 nás čeká Samos (-) a na příští rok plánujeme Kalymnos a nebo návrat na Lefkádu (x) nebo Karpathos (x) nebo Krétu (x) . Plánovat se musí, aby se bylo na co těšit :-)
Uživatel: eve 21.8.2012  
Tak vidím, že jsem tu správně :-) :-) :-) Já už mám taky v plánu nejmíň šest řeckých ostrovů :-) . O návratech ani nemluvím :-) Na Lefkádu se prostě vracet MUSÍM (x) a letošní Kalymnos se mi tak líbil, že bych tam jela taky hned :-)
Marigaux, máš to krásně vymyšlené, ale dalo by se to protáhnout až do začátku října :D
Samozřejmě, že to záleží na financích a situaci vůbec, ale tak příjemně se to plánuje :-)
Uživatel: Marigaux 21.8.2012  
Já vím :-) :-) :-) :-) ,jen ještě která banka bude lepší na vyloupení :-) :-) :-) ,holt nedá se nic dělat,bude to muset jít postupně :-) snad co sezóna max ob sezóna
Uživatel: Milwa 21.8.2012  
Povídejte mi o tom...já bych jela skoro všude, nejvíce mě láká Naxos, ale to si můžu jen tak nechat zdát...Jsem ráda za letošní Krétu, snad se už dočkám a pořádně si to užiju:)
Plánování mě strašně baví, klidně ybch se tím i živila, kdyby se to dalo:) :-) (x) (_)
Uživatel: Kusnirova 21.8.2012  
Ani dostatek financí někdy neumožní realizovat tak nádhernou vizi každý měsíc někde jinde v Řecku. Naxos by se líbil moc, ale bude to asi zase klasika. Kréta po "sté" a pak dilema kam ten jediný termín co zbývá.
Uživatel: tony2 21.8.2012  
Já mám v plánu Krétu-Paleochoru, Krétu potřetí, ale západ se ještě nekonal :-(, pak Santorini-Perissu, Samos, autem Thassos a Chalkidiki - po stopách naší první návštěvy Řecka v roce 1990, a znovu nezapomenutelný Karpathos a Lefkadu. Tak teď nevím, co se povede a kdy ... :-( :-)
Uživatel: katarinaBA 21.8.2012  
Tony2 si ma predbehla. Chcela by som vytiahnuť plán autom na Thassos, ale spolu so Samothraki. Keď zavriem ten plán opäť do šuflíka, tak letecky na Samos, alebo Skopelos, alebo konečne na Kalymnos. Alebo dáme návrat na Karpathos?
Jednoznačne sa hlásim do spolku. :)
Uživatel: tony2 21.8.2012  
Katarína, máme to podobné!!! :-)
Uživatel: Dejna100 21.8.2012  
Já kdybych měla neomezeně financí-tak odjedu do Řecka a sem se vracím jen na návštěvu- no a teď se děvče prober a zpět do reality.. :-) (x)
Uživatel: Kusnirova 22.8.2012  
Katko měla jsi úžasný cestopis z Chiosu, moc hezké čtivo. Určitě to hromadu lidiček naláká. Jen těch lentišků je mi líto, požáry jim asi daly zabrat
Uživatel: Monika-H 22.8.2012  
Ahoj všem cestovatelům, může mi někdo poradit na jaký řecký ostrov se vydat po 15. září, aby ještě bylo dostatek (-) a moře ke koupání? V tomhle termínu jsem již 2x byla na Rhodosu, tam je to jistota. Ale letos bych ráda zkusila někam jinam. Není na Lefkadu moc pozdě? A co Samos, nebo Kos?
Uživatel: BABU 22.8.2012  
Moni: já jsem Kos v září vzdala :-( Někteří tady psali, že voda studená i teď + chaluhy :-(
Uživatel: Kačule 22.8.2012  
Moniko, co Kréta?
Uživatel: Marigaux 22.8.2012  
Nebo Kypr,možná i Samos bych uvažovala....
Uživatel: Kačule 22.8.2012  
Kypr je téměř 100% jistota teplého moře a krásného počasí v tomto období. Známí byli před 3 lety koncem září a pohoda i Rusáků ubylo :-)
Uživatel: Marigaux 22.8.2012  
Jj Kypr je jistota,i teploučké moře,akorát mi tam trochu chybí takové té typické řecké prázdné plážičky,atmosféra,objevování...spíš jen ty velké hotely pro majetnější...rozplácnout se na pláži....a to já nemám ráda....ale zase počasí je jistota... :-)
Uživatel: katarinaBA 22.8.2012  
To Kusnirova: Radano, ďakujem moc za pochvalu cestopisu. Na Chiose nám bolo veľmi dobre. Príroda sa tam vyhrala. Aj sme sa čudovali, že ten raj nebol ešte turistami objavení. Tie požiare, to je hotová katastrofa. Je mi ho ľúto ostrova, ako aj jeho obyvateľov. Starostlivosť o stromčeky mastichy, jej zber a spracovanie je všetko manuálna, ťažká práca. Nezaslúžili si to. Verím tomu, že sa príroda pozviecha. Tak ako Preveli na Kréte. Chce to čas.
Uživatel: Kauri 22.8.2012  
Severní Kréta. Byli jsme na Krétě 2x koncem září a vždycky bylo krásně, moře teplé, vyhřáté od sluníčka. Na jihu fouká. :-)
Uživatel: Dejna100 22.8.2012  
Já bych to taky viděla na Krétu,byli jsme tam jednou od 16,letos nás čeká ten stejný termín.
Uživatel: Monika-H 3.9.2012  
Tak nakonec Kos. Potřebovala jsem odlet 17.9. a návrat do 29.max 30. Snad to vyjde a nebude moc větrno. Máte někdo zkušenosti z dovolené na tomto ostrově v druhé půli září? A co ubytování v apt. Katras?Díky.
Uživatel: pricki 3.9.2012  
V Katrasu jsme byli loni a maximální spokojenost. Apartmáíny jsou moc příjemné, čisté, mají hezké venkovní posezní, jsou na hlavní třídě, ale ta je kidná, bez hluku.
Uživatel: jenifer 7.9.2012  
Poraďte, příští rok plánujeme dovolenou na některý z ostrovů, cestují s námi i rodiče, mamka chodí o francouzských holích, která by byla vhodná destinace, blízká pláž, minimálně schodů apod. Díky.
Uživatel: Kusnirova 10.9.2012  
To nebude problém, je spousta destinací v Řecku, kde je pozvolný vstup do moře.
Určitě by milovníci Zakyntosu doporučili nějaké ubytování na Zakyntu, v diskusi byl i jeden hotel bezbariérový zmíněn. Na Rodosu byl bohužel většinou u břehu sešup, ale pak dále už moře hluboké nebylo. Na Korfu by poradila ostrovanka. Určitě je pozvolný vstup do moře i na Chalkidiki, Kréta bývá moc vlnitá tu bych raději nedoporučila, ikdyž ji miluju. Ubytování si musíte vybrat sami, netuším jaké jsou vaše nároky. Recenzí je tady hromada.
Uživatel: Budíček 10.9.2012  
Jani, jedním z tipů pro vaši rodinku může být hotel Astoria v Alykes na ostrově Zakynthos..je to rodinně vedený hotýlek, leží přímo u pláže, disponuje výtahem a také strava je tu velmi dobrá, jsou na něj pochvalné recenze, tak se mrkni, na netu je o něm spousta informací ;-)
Uživatel: petrac 10.2.2013  
Jaký ostrov byste doporučili? už jsme byli: Zakynthos, Kefalonie, Korfu, Lefkada, Samos - máme rádi dlouhé pláže, zajímavé pláže, památky, přírodní zajímavosti.
Uživatel: Háňa 10.2.2013  
Napadá mě z malých Kos, z velkých Kréta.
Uživatel: Ma-rio 11.2.2013  
Možná bych přidal ještě Rhodos.
Uživatel: Denissa 11.2.2013  
Ahoj, už to bude skoro rok co jsem byla s přítelem na ostrově Thassos...je to tam úžasné, konkrétně letovisko Limenaria. Vřele doporučuji. :-)
Uživatel: Denissa 11.2.2013  
Jinak pokud hledáte více rušno v nočních hodinách, tak na to je ideální Leptokarie byla jsem tam s kamarádkami asi 4krát a opravdu máme nezapomenutelné zážitky )O(
Uživatel: petrac 11.2.2013  
Celkem mě uchvátilo Santorini? Ale nejsou to jen ty krásně bílomodré domečky blízko u sebe a pláže nic moc?
Uživatel: tony2 12.2.2013  
Petro, a můžu se zeptat, proč tě Santorini uchvátilo? Já se tam letos s velikým zájmem chystám taky!
Uživatel: petrac 12.2.2013  
Tony: uchvátilo mě tady na těch fotkách - spousta modrobílých domečků a kostelíků, krásné výhledy a panoramata....ale ty pláže asi nic moc...
Uživatel: Santorini 12.2.2013  
Pláže na Sanotirini - nic moc? Tak jistě Karibik to není, ale domnívám se, že písčité pláže podél Perissy nebo Perivolasu, o šířce cca 50 metrů, přeci nemůžou nikoho zklamat. Kdo má rád romantikku vyjede si na Vlychadu. Pravdou je, že vulkanický písek je dost ostrý a v průběhu dne velmi "hřejivý".
Uživatel: petrac 12.2.2013  
Santorini: je mi jasné že pláže jako na Lefkádě, nejsou nikde v Řecku, ale postačilo by alespoň čisté moře, dlouhé nepřelidněné pláže a pár malých ukrytých plážiček....nebo chci od Santorini moc?
Uživatel: Michal1 12.2.2013  
Tak co se tyka prelidnenosti, to hrozne zalezi v kterem terminu pojedes. A pokud hledas vylozene opustene plaze, tak se asi da neco najit, ale nebude toho mnoho. Santorini je vazne velmi maly ostrov, kdy velka cast pada prikre do more bez moznosti se vykoupat. Plaze jsou hlavne na strane u Perissy, jak uz tady nekdo poznamenal. To treba Skopelos bude mit tech zapadlejsich plazi daleko vice...
Uživatel: H-A-H-A 12.2.2013  
Podle mne - na SANTORINI se jezdí hlavně za historií,poznáváním a ověřit si,
zda opravdu je to tam takové,jak je nafoceno v katalozích či jinde :-) :-) :-)
dlouho mi trvalo,než jsem to všechno "strávila"
a jedna návštěva ostrova nestačí..........
Uživatel: Santorini 12.2.2013  
Pro Petru - na Sanotirni jsem byl 2x a vždy v hlavní sezóně (Perissa) a nikdy jsem neměl problém najít si u pláže volný lehátkový set. A moře? Špinavé nebylo, plechovky v něm neplavaly, ani nafta, chaluchy také ne. Mě se zdálo normální. Snad jen ty ukryté plážičky, ty asi nebyly. No, možná směrem do kaldery by se nějaká našla. :-)
Uživatel: tony2 13.2.2013  
Ještě pro Petru - ptala jsem se tě proto, že jsem mrkla na tvůj profil a vidím, že jsi v Řecku navštívila již hodně ostrovů a určitě ho máš ráda! A určitě o něm i mnohé víš! :-) Na Santorini není třeba hledat krásné opuštěné pláže, ty najdeme někde jinde - na Karpathosu, Lefkadě, Samosu, Skopelosu, na Peloponésu a ... já nevím, kde ještě! Já např. toužím na Santorini pro jeho jedinečnost - vznikl přece na sopce, jejíž výbuch byl největší v lidských dějinách, odehrálo se tady mnoho z historie - nechala tu stopy mínojská civilizace, antika, ale také naše - to jsou ty krásné domečky s kopulemi, na které se člověk nemůže vynadívat a pro mnohé jsou symbolem Řecka. Možná je to i ona bájná Atlantida?! A pokud budeš ubytována třeba v Perisse, jako my, myslím, že i tu slušnou pláž budeš mít v blízkosti! Navíc lodě a krásné výlety do okolí, a nejenom na Kameni! V blízkosti je Ios, Mykonos, Naxos a další :-) Já tam pojedu kvůli tomuhle a na ty krásné a opuštěné pláže vyrazíme někam jinam! Co ty na to? :-)
Uživatel: Háňa 13.2.2013  
Já to taky tak vnímám jako Marcela, a mám pocit, že je to pro Řeckomilce skoro jako povinnost, něco jako Mekka pro Muslima! :-) :-) :-) Chi,chi...
Tak proč do toho konečně nejít, co? Už se těším dlouho!!!!
Uživatel: Wolfi1 13.2.2013  
Děvčata, Santorini je splněný sen... Je to velmi zvláštní kouzlo. Ne, nemůžu říct, že by to byl nejhezčí ostrov nebo nejhezčí dovolená v Řecku, ale rozhodně nezapomenutelná! Santorini stojí za hřích :-)
Uživatel: sokolnice 13.2.2013  
Kdo tam jednou byl má to v (x) (x) (x) (x) (x) a vzpomínky se stále vrací a já se tam musím také vrátit- je to silnější než cokoli jiného...... (x) (x) (x) (x) (x) (x)
Uživatel: tony2 14.2.2013  
Jak píše Jitka - pro mě to bude splněný sen. Toužím po něm od dětství, tak snad konečně!!!! (x) A překvapivě - byli jsme v Řecku 11x, a přichází na něj řada až teď ... :-( Mekka se ale přiblížila ... :-) :-) :-)
Uživatel: Hela.Š 14.2.2013  
Z pláží na Santorini jsem taky měla strach (byli jsme v Kamari), ale nakonec se mi to moc líbilo. Jen boty do vody se hodily, protože ta černá děsně pálí;-) --|
Uživatel: Háňa 14.2.2013  
Botky do vody už u nás mají stabilní místo v kufru, někdy je vůbec nepoužijeme, ale míváme je s sebou vždy. Když cestujeme po ostrově, člověk nikdy neví, kam ho to zavane a jaký bude třeba vstup do vody. |.| Na Santu určitě zase pojedou! |:|
Uživatel: tony2 18.2.2013  
Krása nebeská! Už se nemůžu dočkat! (x) viz video v obrazové příloze http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.achtypistours.gr/santorini-tour-akrotiri-archaeological-museum&prev=/search%3Fq%3Dakrotiri%2Bsantorini%2Bmuseum%26hl%3Dcs%26tbo%3Dd%26biw%3D1366%26bih%3D673&sa=X&ei=Tl0hUf7MCMTZsgbdhICYAg&ved=0CJcBEO4BMA0
Uživatel: s.blaskova 24.2.2014  
Pri rozhodovani kam do grecka, snad pomozu aj tieto videa:
http://www.youtube.com/user/Atlasvisual1
Uživatel: JIRULEE 22.12.2014  
Poraďte v Řecku jsme byli dvakrát napoprvé jsme si vybrali Lefkádu -Agios Nikitas, rok poté loni jsme byli na Kefalonii Skala ,letos jsem tak dlouho přemýšlela až to co jsem chtěla je v našem termínu prodáno :-( měl to být Skopelos -Stafilos nebo Karpathos -Lefkos ... a ted přemýšlím nad Krétou - Paleochora nebo Sarti , půjčujeme si vůz na pár dní vždy výletíme na pláže a zajímavosti v okolí , máme rádi klid a hlavně hezké pláže o ubytování až tak nejde co by jste doporučili? i něco jiného děkuji
Uživatel: Pesaja 22.12.2014  
JIRULEE: Nevím, jak moc trváš na Karpathosu, ale nezdá se mi, že by už bylo vyprodáno. Chceš-li, napiš mi do vzkazů.
Uživatel: aarak 23.12.2014  
Karpathos (kdekoliv) a Krétu (Paleochoru) určitě můžu za sebe doporučit. Na Skopelu jsem ale zatím nebyl, takže tady mi chybí srovnání.
Uživatel: Macca 23.12.2014  
Také jsme plánovaly Karpathos než jsem se rozhoupala termín který jsme měli vybraný vyprodán a nebo volno jen na 7 dní což nechcem...Nemužu sehnat nic co by nás zaujalo a hlavně pro 2+2 žádný výběr a to nechceme žádný přepich.Tak jdu hledat dál :-)
Uživatel: tony2 23.12.2014  
Marcele a Jiřině - nezdá se mi, že by úplně vše bylo vyprodáno! Co ubytování Akti, Diakonis nebo např. Potali Bay, Argo, Blue Waves aj.? Dívaly jste se?
Jinak Paleochoru a Skopelos, např. Panormos vřele doporučuji. Obě dvě lokality jsou parádní.
Uživatel: aarak 23.12.2014  
Macco, zkoušela jsi taky VTT? Mají tam nějaké kapacity na Karpathosu i pro 2+2. Za sebe můžu doporučit velmi dobrý rodinný hotel Venezia u Pigadie.
Uživatel: lili 23.12.2014  
Pokud máte rádi přírodu a méně lidí, tak mohu doporučit Paxos nebo Alonissos :-)
Uživatel: Milan7D 10.5.2015  
Zdravím všechny,
Chtěl bych si zajet s rodinnou do Řecka na nějaký pěkný ostrůvek s malebnou krajinou, průzračným mořem a písečnou pláži. Preferuji klid a pohodu než turistický hluk.
Také bych byl rád za rady ohledně cestovní kanceláře a hotelu.
Předem děkuji za pozornost.
Uživatel: RottenFox 10.5.2015  
Pro Milan7D ze dne 10.05.15/10:41

Ahoj,
zkus se podívat sem:
http://recko.name/galerie.php
Třeba ti to napoví, kde by se ti líbilo. (-)
Uživatel: jančiZV 10.5.2015  
Milan, pre mňa je top Korfu-západné pobrežie a Thassos, tam aj tento rok ideme na Golden Beach. Tiež mám rád kľudnejšie strediská, piesočné pláže.
Veľmi sa nám pačili aj Chalkidiki (aj keď to nie je ostrov). Vždy si požičiame auto a prejdeme celý ostrov. Pozri fotky v mojej galerií, možno sa ti nejaké miesto zapáči.
Uživatel: Ma-rio 10.5.2015  
Pro Milan7D ze dne 10.05.15/10:41

....a teď babo raď. Jednoznačná rada asi není. Jseš-li turista ve stejném slova smyslu tedy pláž + památky + poznávání navštívené oblasti, tak ti doporučím Rhodos (vše na poměrně malém ostrově, který se dá objet, letmo poznat a prozkoumat za 3-5 dní) nebo pak Krétu, ale ta je dosti velká a tady si musíš vybrat jednu pro tebe zajímavou oblast (bez předešlého prohlížení fotek a pročítání různých příspěvků se zřejmě ale neobejdeš ani u Rhodu ani u Kréty). Samozřejmě jsou zde další zajímavé ostrovy - Kos, Zakyntos, Santorini apod.
Pokud jseš však turista "povaleč" tak si roztoč globus, někam poslepu píchni do Řecka, objednej si zájezd a můžeš se těšit na dovču.
Ať už si vybereš jakýkoliv ostrov tak počítej s tím, že každý má své klidné ale i hlučné oblasti více či méně navštěvované turisty.
Nicméně ti asi nejlépe poradil Petr (RottenFox) - prohlédni si galérii a rozhodni se :-)
Uživatel: Pavla76 10.5.2015  
Povaleč a all inc. nebo cestovatel jíme kde se dá? ...nebo hotelové komplexy s bazény k moří jednou za pobyt nebo taky ne nebo prozkoumat osamělé pláže daleko od lidí.....
:-) :-)

těžký úkol - určitě projet galerie a ujasnit priority.....
Uživatel: Mejj 11.5.2015  
Pro Milan7D ze dne 10.05.15/10:41

Ahoj, my jsme byli pred dvema lety na Skiathosu ve stredisku Koukounaries. Je to malinkej ostrov, klidnej, turisti hlavne duchodci. Jako dovolenou pro rodinu mi to pride bezvadny. Plaz ve stredisku je dlouha a piscita s pozvolnym vstupem do more a je moc pekna. Prvni plaz ve stredisku, kde se nam libilo. Jinak vzdy cestujeme po ostrove. Tady jsme toho hodne nachodili pesky. Ze strediska se da jit pesky lesem na tri dalsi plaze a jako prochazka je to supr. Takze pro rodinu s detma idealni... Je tam nekolik taveren a pravidelne odtud jezdi autobus do hlavniho mesta. Jen s ubytovanim neporadim. My jsme vzdycky ve studiu pro dva.
Uživatel: danakader 3.6.2015  
... jen jsem zahlídla otázky v úvodu diskuze a přiznám se, nečetla jsem všechny odpovědi. Každopádně chcete-li si dovolenou užít zejména nočním životem, určitě bych volila Krétu nebo Korfu. Na Korfu je spousta noční klubů. Na Krétě to dost žije v Chanie, což je město zajímavě i po historické a architektonické stránce (na řecký standard). Bohužel pláže v okolí nic moc.
Já jsem si zamilovala Pylos na Peloponésu a píšu o něm zde: https://danakader.wordpress.com/
Z ostrovů miluju zejména Paxos. Je ale krapet dražší ... nádherné pláže jsou na jihu Kefalonie, zase si ale nejsem jistá, jak je to s nočním životem. Každopádně krásnou letní dámskou jízdu!
Uživatel: kompersor4 3.6.2015  
Pro Milan7D ze dne 10.05.15/10:41

...my sme prezili min. sezonu famoznu a pohodovu dovcu, individualne na kefalonii vo vlachate nedaleko lourdaty. v okoli do par km je velky pocet krasnych pieskovych plazi. na foto kanali beach dostupna aj pesou turistikou z lourdas beach.
Uživatel: acza 26.7.2016  
Poraďte prosím - (hodně) pěkný hotel s all inclusive přímo na pláži, spíš písčité, na ostrově, ne Rhodos. Díky!
Uživatel: acza 26.7.2016  
Ještě upřesním - pokud možno hotelová pláž...
Uživatel: anka 26.7.2016  
Z vlastní z zkušenosti můžu doporučit Mikri Poli - Makrigialos, Kréta anebo Zakynthos Louis Zante Beach, letos jsme byli potřetí, jen nesplňuje požadavek vlastní pláže - pláž je veřejně přístupná, ale vesměs tam byli pouze hosté z hotelu. Myslím si, že v Řecku jsou všechny pláže volně přístupné, nikdy jsme se nesetkali pouze s "hotelovou pláží". Oba hotely jsou zde v recenzích :-)
Uživatel: acza 26.7.2016  
Jolanto, děkuji - mrknu na ně.
Uživatel: anka 26.7.2016  
Ještě jsem zapomněla na LTI Louis Grand Hotel Glyfada - Korfu - asi 4 roky po generální rekonstrukci :-) viz. recenze (-)
Uživatel: karolí 26.7.2016  
Pro acza ze dne 26.07.16/15:19

Ahoj,zkus mrknout na Krétu.My letíme do Kavros Beach.Je to s bazenem,přímo na pláži.Asi jen pro nenáročné,žádný luxus hotel.Ale nám to stačí.
Uživatel: Slávina 26.7.2016  
My jsme byli v Mikri Poli v roce 2012 a pláž soukromá byla, i když to tam nebylo napsáno. Jakmile sem sešel někdo z jiného hotelu, vrátili ho. Tam se nám opravdu moc líbilo. Hotel hned na pláži a asi 5 bazénů. No a jihovýchodní Kréta k tomu !!
Uživatel: acza 28.7.2016  
Prosím, raďte ještě - výborný hotel na pláži s all inclusive - všechno už je na srpen vyprodané :-( Díky!! A.
Uživatel: berusenka7 1.8.2016  
Ja doporucuji Lefkadu - tady jsem o ni nenasla dost informaci, ale treba nekomu pomuze tato stranka - http://levnocestovani.cz/dovolena/lefkada/ kde je vse podrobne sepsano. Sama tam letim koncem mesice a moc se tesim.
Uživatel: vostrucha 2.8.2016  
Pro berusenka7
.... že tady není dost informací o Lefkádě???? Já napočítala 271 diskuzních témat, 160 fotogalerií a 25 cestopisů z tohoto ostrova!
My přípravou na dovolenou trávíme spoustu hodin - pročítáme, prohlížíme, plánujeme ... baví nás to, tím nám vlastně už začíná dovolená.
Pokud si na to člověk nenajde čas, musí se pak spolehnout na to, co mu řekne na místě delegát ... a to je někdy žalostně málo ::_
Uživatel: tony2 2.8.2016  
Berusenko7-Jani, dovol, abych se zasmála! Ptám se stejně jako přede mnou vostrucha - tady je málo informací? A kde bys jich našla víc, než zde? Vždyť tento web existuje velmi aktivně mnoho let a Lefkada je jedna z nejnavštěvovanějších destinací! Skoro každý jsme ji už navštívili/i několikrát/ a o svých poznatcích okamžitě informujeme ostatní. A ty galerie, to je přece pohádka, ne? Dívala ses pořádně? Já myslím, že ne ... ::_
Uživatel: anna112 2.8.2016  
Berusenka7 se registrovala včera aby nám sem přidala reklamu na určitou firmu.
Uživatel: Horci 2.8.2016  
Tak takhle jsem se už dlouho nezasmála. Fakt dobrý. Berusenka7 opravdu ví o čem mluví. Ach jo...
Uživatel: cesticky 2.8.2016  
Pro berusenka7 ze dne 01.08.16/22:25

K názoru Jany /Vostrucha/ není co dodat, jen ::¯
Uživatel: kompersor4 2.8.2016  
Pro anna112 ze dne 02.08.16/07:33

..mas pravdu, tiez mam ten pocit. nie sme na tomto fore ako kompersor4 registrovany dlho, avsak dovolim si opravit berusenka7. pretoze dovolenkovat v grecku sa da aj podstatnejsie lacnejsie ako je jej PR link. berusenka skus ist sem vlastnym autom http://www.recko.name/FotoView.php?kde=I&id=148
potom uvidis akysi finacny rozdiel, voci ponuke tvojho linku...
Uživatel: spider66 2.8.2016  
Ahoj všichni! Cíl Berusenky byl jednoduchý. Umístit odkaz na svůj web, který vlastně nepřináší nic nového a jen přesměrovává na zájezdy, ze kterých bere provizi. To není nic nového, ale kdyby si s tím aspoň někdo dal práci. Nafotil něco svého, projel ten ostrov osobně, podělil se o zážitky jak to děláme my na recko.name. Místo toho někdo uvede všechny slova a názvy míst k ostrovu Lefkáda a myslí si, že přináší něco nového :) :) Podobný server s odkazy na zájezdy mi před nedávnem ukradnul fotku. Až to udělá někdo příště, tak s ním půjdu do sporu, páč už vím jak... Nepřinesou nic nového, jen kopírují práci jiných... je to jen novodobá internetová špína.... nic víc ::_
Uživatel: Marigaux 21.10.2016  
Čaute řeckomilovéééééé :-) tak výběr nové dovči klepe na dveře a já jsem opět mírně v rozpacích, "kam letos". Minule jsem dostala super radu na ostrov Paxos a bylo to opravdu to pravé ořechové :-) . Hledám tedy takový Paxos 2 :-) :-)
Počítám, že opět bez možnosti auta/ skútru apod. Hledám menší asi spíše ostrov, s menším klidnějším letoviskem, nějaký ten fakult. výlet by asi potěšil. Z letoviska např. dobře pěšky dostupných více pláží. Mám ráda především krásné, méně zaplněné pláže, nějakou tu přírodní zajímavost, histor. památka taky neuškodí. Ubytko - luxus nehledám, ale jistý standard po Karpathosu bych si přála. Dobře nebo alespoň slušně fungující lokální bus je skoro nutný. Aby člověk viděl něco i vlastním pěško-busem, tudíž menší vzdálenosti ze "základy" letoviska.
Nevím hodně bych si přála Ithaku, tam se obávám, že bez přibližovadla bych byla upoutaná v Kioni? - toto letovisko bych chtěla:-).
Hlavou se mi honí i třeba Thassos - tam nevím nevím, či bych si vybrala krásné letovisko s krásnou pláží. Skopelos (láká mě nejvíce Panormos). Samos bych brala, ale vzhledem k poloze ještě pár let asi raději ne. Sivota? nevím či bych z pevniny nebyla spíše zklamaná. Korfu - Liapades bude asi k prasknutí plné. Achich, všude je něco. Folegandros - který bude doufám na nabídce Melissy, jež jsem zatím neobjevila.
Táákže shrnutí: letovisko, kde se dá pěšky dojít na několik pláží či zajímavostí. Lokální doprava alespoň slušně a přiměřeně fungující. Krásné průzračné moře a luxusní pláže, s méně turisty. Nějaký fakult. výlet taky neuškodí. Hezké ubytování (pořádek, bez plísně, a havěti pokud možno:-D )
Prostě hledám druhý Paxos :-)))) Kdo mi zase úžasně poradíííííííí?Prosííííím moc moc moc :-)
Uživatel: cesticky 22.10.2016  
Pro Marigaux ze dne 21.10.16/20:46

Ahoj,
záleží taky na tom, jakému ubytování dáváš přednost. Já byla třeba navýsost spokojená na Thassosu - Potos, studia bez stravy přímo na pláži. Do městečka 15 minut - pekaři, řezníci, kafeterie, skvělé restaurace ...a zase jiná pláž, do Limenarie pěšky něco přes hodinu, ale jezdí pravidelně bus, kdy se dá na kterékoli zastávce vysednout a sejít ze silnice na několik různých malých plážiček. Místní doprava v pohodě, taky fakultativně do hor a okruh ostrovem.
Nebo třeba Kerkyra, tam funguje místní doprava taky skvěle, nádherná příroda i památky a těch miniplážiček :-)
Zakyntos byl taky prima, na jihu se dá chodit hodiny podél moře a najít si své místečko, doprava je ale horší. Vždy do hlavního města a odsud pak dál, tzn. ráno někam a večer zpět. Taky historie žádná po zemětřesení , takže ideální je trajektem na pevninu do Olympie ::¯
Taky každým rokem hledám a vždy najdu něco nového, neb nad (F) není.
Uživatel: Věra1 23.10.2016  
Pro Marigaux ze dne 21.10.16/20:46

Katko, Folegandros letos nebude, psal to pan Baraník na chatu, takže s tím nepočítej.
Uživatel: Jana506 23.10.2016  
Poraďte ubytování na Santorini ..... moc ráda bych jela. Jaké jsou ceny za jídlo? Děkuji
Uživatel: janavi 23.10.2016  
Pro Marigoux - zdá se mim že tvým požadavkům by vyhovoval Ios - malý ostrov s krásnou Chorou, hodně pláží je dostupných busem, pláže mají zlatý písek. My jsme byli v Mylopotas v Gorgoně, hned u moře, žádné bary na pláži nás nerušily. Na Folegandrous a Sikinos jsme zajeli trajektem.
Uživatel: Marigaux 23.10.2016  
Holky moc díky. Já si právě říkala, že ty novinky, co měly být, nikde nenacházím :-( A moc děkuji za reakce. Já se přiznám, že mám raději kamínkové - štěrkové pláže než písečné. Nicméně kouknu i na Ios. A hlavně se mi líbí zeleň. Ač tedy zrovna Folegandros by tohle nesplnil :-) Na Zante jsem byla, přijde mi z Jónských ostrovů asi "nejslabší" a je tam fůůůůůra turistů. Po druhé bych už asi na Zante nejela. Thassos jsem byla také. Nicméně jako "puboš" neviděli jsme spoustu věcí, nebyla doba internetu, kde si člověk zjistí první a poslední. Tudíž jsem nebyla např. na mramorové pláží. Bydleli jsme u Potosu. Nicméně moc si z toho nepamatuji. Měli jsme polopenzi a luxusní hotel, takže jsme do "městečka" moc nechodili. Auto i výlet nějaký proběhl, ale jak říkám, teď v dospělosti bych si to užila mnohem víc samozřejmě. Jen přemýšlím, zda bych se bez auta apod. na mramorovou pláž, na Paradis beach apod. dostala. Jen mám obavu, že i Thassos bude už přeplněný :-( Nicméně pokud by tam fungovala lokálka, dovedu si představit, ho znovu navštívit :-) . Třeba Korfu je pro mě také diskutabilní. Na jednu stranu některé letoviska (Liapades a okolí) se mi líbí obrovsky moc - ale zase, asi tam bude národa. Na druhou stranu některá letoviska i oblasti Korfu se mi zase strašně nelíbí. Dlouhé písčité pláže, to ne-e. Také druhá věc, zda bych něco v Liapades našla v nabídkách českých CK, a za přijatelnou cenu. Také jak je Korfu obrovský ostrov docela, jestli bych to krásné z tohoto ostrova opět viděla. Bez toho řidičáku to není snadné vybírat. Nejsem člověk, co sebou plácne na jednu pláž, ať už je jakákoliv, tam zůstane. Aby se neřeklo koupí jeden fakulťák, a hotovo. Ač jsem nepojízdná, tak se snažím hledat varianty, jak toho vidět co nejvíce :-)
Uživatel: jaruna111 23.10.2016  
Prosim poradte neco jako Paleochora na Krete.Ma ji jen Viamare a ty se asi zblaznili z cenami.Na 12 dni bez jidla 20 000.- :-( ::_
Uživatel: Medenna 13.11.2016  
Prosím poraďte místečko na dovču...loni jsme byli v Kokkari a hledáme něco podobného.
Uživatel: janavi 14.11.2016  
Já jsem našla něco podobného jako je Kokkari v Paleochoře na jihozápadní Krétě, letos tam ale ještě nepojedeme. Je to taky příjemná vesnice, v okolí plno pláží dostupných pěšky nebo autem...
Uživatel: Vančiišin 14.11.2016  
Pro jaruna111 ze dne 23.10.16/19:20

Já teda nevím, ale našla jsem min. 5 ubytování za cenu kolem 12 tis.
Uživatel: tony2 15.11.2016  
Také doporučuji Krétu-Paleochoru nebo Plákias. Obojí velmi hezké! (x)
Zvláště Paleochora na západě je velmi milé městečko pod horami s možnosti krásných výletů do okolí a s parádním koupáním.
Uživatel: Medenna 15.11.2016  
Na Paleochoru jsem koukala...tak asi vyhraje :-)
Uživatel: jaruna111 15.11.2016  
Ja uz vim, to byl zacatek a ja myslela ze i konec :-( .Uz mam zaplacenou zalohu a silene se tesime.Jo Paleochora to je proste sen ::¯ :-) Vsem doporucuji , je tam bozsky (x)
Uživatel: vikina 17.11.2016  
Pro Jaruna111 a pro Vančiišin
Našli jste tu Paleochoru v nabídce jiné cestovky než Viamare? Já tedy ne,můžeme jet jen v sezoně a mě přijde za ubytko a letenku pro 2+2 skoro 50 tis. fakt hodně - jsem nenormální já a nebo ta cestovka? :-)
Případně hoďte prosím tipy, kde hledat levnější letenky? Letos nějak nemůžu nic dohledat :-(
Moc díky Věra (-)
Uživatel: machajda 17.11.2016  
Veri,nevim teda,jak velke mate deti,ale me prijde cena bez jidla kolem 50tis.v sezone normalni. Hotel all in by stal treba 90tis. Pokud trvate na Paleochore,nemuzu doporucit,pokud ne,navrhla bych treba Lambiris na Thassosu. Ma je Brenna a mival to i Travel 2002
Uživatel: kompersor4 17.11.2016  
Pro vikina ze dne 17.11.16/12:11

..podla mna, CK niesu charita. maju zamestnancov ktorich treba zaplatit. tak isto odvody a ine vydaje ktore znasa cestovka je potrebne premietnut do ceny destinacii CK. ked chces cestovat lacnejsie, jedina varianta je individualne cestovanie...lietadlom alebo trebars autom. avsak aj pri individualke to nevyjde zas o moc lacnejsie, pretoze zavisi od ceny ubytovania ake si zozenies...nakoniec individualne cestovanie je slobodnejsie, avsak podstatne narocnejsie na pripravu ako cestovanie s CK!
Uživatel: vikina 17.11.2016  
Samozřejmě, že vím, že má cestovka zaměstnance a ostatní zde vyjmenované náklady, přesto mi cena 50 jen za cestu a ubytko přijde vysoká, asi právě proto, že jsme zvyklí jezdit individ., a to se nám pohybuje cena za celou dovču i s nájmem auta a útratou,stravováním, pojištěním tak kolem 60 tis. Loni jsme letěli s cestovkou po dlouhých letech a zjistili jsme, že pro nás vlastně nic nadstandartního nedělá, takže vlastně když to tu tak píšu ani nevím, proč hledám dovču přes cestovku že? :-)
Jen letos nějak nemohu narazit na ty správné letenky a autem do Řecka ... sice to zvažujeme, ale přeci jen letadlo je pro nás pohodlnější. :-)
Uživatel: jaruna111 17.11.2016  
Pro vikina : Paleochoru ma jen Viamare a zda se mi ze je to nejlevnejsi co jde najit,ale my jedem bez deti tak nevim....... :-)
Uživatel: kompersor4 17.11.2016  
Pro vikina ze dne 17.11.16/15:01
..potom akosi nerozumiem. dlhe roky cestujete individualne a zrazu preferujete CK. mate nato pravdepodobne svoje dovody a zacinate porovnavat cenove relacie individualneho cestovania a pohodlneho cestovania s CK...jednoducho oboje varianty vyjdu zhruba financne podla mna nastejno, avsak individualne cestovanie, je dovolenka uplne INA. takze skor ide o to, co vlastne preferujete. pretoze vieme len to, ze nepreferujete morske vlny /ine vlakno/...z toho sa dovca usit neda!
Uživatel: tanika 17.11.2016  
Ještě k těm cenám - ač si nejsem jistá,zda u velkých dosáhnete lepší ceny, nabízí se jistá paraela - srovnání třeba s obch. řetežci - myslím, že je rozdíl, zda vybíráte zájezd od menší nebo velké CK. Ty velké coby "garanti" letu dosáhnou na lepší cenu letenek, než malé. Rovněž s partnery v zahraničí dosáhnou na větší ústupky a lepší podmínky za ceny ubytování a dalších služeb.Ale většinou jde o větší komplexy, tur. aglomerace. "Bonbonky" jsou spíše u menších - a můžu říci,že právě u nich (pro nás konkrétně Melisa, Marted, Travel 2002) jsme se setkali s daleko větším zájmem o klienta, vstřícností, snahou vyhovět - i např. přizpůsobením termínu, nabídkou indiv. kalkulace pro zájezd. V neposlední řadě je rozdíl mezi cenou letenky u nízkonákl. společnosti a Travel Servisem (ač služby se už bohužel příliš neliší)
Uživatel: lilili 17.11.2016  
Krásne vás zdravím :-) , chcela by som vás poprosiť o radu, budúce leto chceme ísť prvý krát do Grécka bez CK, chcem si nájsť letenky + k tomu ubytko, sme dve rodiny : 1. 2 dospelý + 18r a 5r dcéra, 2. dvaja dospelý + 21r dcéra. Moc v tom neviem chodiť, máme radi pieskové pláže, letoviská, ktoré nie sú preplnené ale ani úplne bez života, myslím, že taká tá večerná atmosféra s ľuďmi by nemala chýbať, hľadáme niečo menšie, útulné, staré domčeky, žiadne megahotely, bývanie jednoduché ale účelné a čisté, problém ale je, že Grécko má kopec možností, na inej stránke mi odporučili Samos, teraz čítam, že vzhľadom na polohu a utečencov nie, boli se už na Thassose viac krát, Sarti viac krát a Paralia - už nie, kam by sme sa mohli vybrať ? Snažím sa témy si čítať, ale je toho toľko, že som z toho jeleň, ďakujem krásne vopred za info :-)
Uživatel: tanika 18.11.2016  
Pro Lili - co třeba Korfu? Rynair létal z Bratislavy za dobré ceny..písečné pláže na severu, západě ostrova...
Uživatel: lilili 20.11.2016  
Pre "tanika" - ďakujem za tip, lebo je toho toľko až som zúfalá, chcela som sa spýtať, prečo je lepší sever a západ ? prečítala som viacero diskusií a vraj na západe vedia byť studené prúdy v mori a fúkať, my sme dosť teplomilní :-) , aj stredísk je veľa, niečo mi pudovo hovorí Agios Georgios s blízkym Agios Stefanos na juhu....no neviem, sme napačmaní morom na Sarti, je tam podobné ? ďakujem pekne vopred za info :-)
Uživatel: tanika 21.11.2016  
Pro Lili - sever a západní pobřeží jsme zmínila jen kvůli charakteru pláží - písečné, třeba na severovýchodě ostrova jsou pláže kamínkové, oblázkové. Ostrov jsme dvakrát projeli od severu na jih, ale za znalce se rozhodně nepovažuji, určitě i tady na RN najdete znalejší... osobně se mi líbil charakter pláží u jezera Korrision, Ag. Georgios jižní - čistota, ne moc lidí, teplé moře...Ale i na severozápadě, kde CK běžně jezdí - Agios Stefanos, Arillas na začátku července voda studená nebyla a městečka jsou velmi příjemné. Jediné, kde byla pocitově chladnější voda bylo za nás na západním pobřeží Agios Gordis (pláž písečná, občas v moři kameny) a Liapades (kamínkové pláže). A ještě mě napadá - na východním pobřeží pak lze ještě ubytování kolem středisek Moraitika, Messongi, tam je voda teplejší, písek občas střídají oblázky, jen pláže mají užší charakter...
Uživatel: lilili 21.11.2016  
Pre "tanika" ďakujem moc za info, popozerám všetko aj ešte poprečitujem, ale čosi mi hovorí skúsiť to juhozápadné Agios Georgios (-) , chceli by sme si požičať aj auto a prejsť si ostrov, napísala som aj na Korfu servis p. Pavle Smetanovej, tak uvidím, ale už teraz sa na Grécko moc tešíme, je to naša srdcovka (x) , krásny večer prajem :-)
Uživatel: tanika 21.11.2016  
Pro Lili - nemáte vůbec zač:-) Přeji šťastnou ruku při výběru, na Korfu je opravdu krásně, rádi bychom se tam v budoucnu vrátili. Ještě bych možná zmínila, že jsme hodně využili knížku paní Pavly Smetanové Korfu bez průvodce, doplnila informace tady z webu... A auto jsme si zařizovali také přes ní.... tak ať vám vše vyjde podle představ :-)
Uživatel: RobinHudec 30.11.2016  
Řecko je určitě správná volba, ale konkrétní místo záleží především na tom, co od samotné dovolené čekáte, protože celé Řecko je ohromně pestré :) . Krásné pláže jsou na Rhodosu, zakhyntosu, nebo známé Lefkádě. Co se týče hystorie a památek, nejvíc je asi k vidění v Athénách ale byli jsme i v antických Delfách a úžasné. Na Řecku se mi totiž líbí nejvíce, jak je rozmanité a v každém koutu dokáže překvapit něčím jiným :) Třeba vám pomůže tento krásný článek: http://www.etravel.cz/novinky/280-proc-recko ale jak jsem psal, samotná volba už bude jen na vašich požadavcích, každopádně Řecko nikdy nezklame :)
Uživatel: kompersor4 30.11.2016  
Pro RobinHudec ze dne 30.11.16/13:54

...dovolim si oponovat poslednym trom slovam vo vasom prispevku. pretoze nas kedysi davno GRECKO velmi zklamalo OLYMPSKOU RIVIEROU. tuto cast grecka nedoporucujem navstivit ako prvu v HELLAS, pretoze taketo sklamanie moze v hlavach ostat dlho! Grecko je nastastie rozmanite a ponuka neuveritelny pocet krasne rozdielnych destinacii (F)
Uživatel: Jánoš 2.12.2016  
---> lili
Tento rok sme začiatkom prázdnin absolvovali Korfu indivindi vlastným autom s ubytovaním cez booking a ak môžem, pridám svoj subjektívny názor :-)
Severozápad i sever ostrova je nádherný, no viac prepchatý turistami rovnako ako aj hlavné mesto a všetky pamiatky, vrátane Sissinho zámočku Achilion. Bohužiaľ Korfu je v súčasnosti už fabrikou na turizmus, no aj napriek tomu sa na ostrove dá nájsť pokojné a úžasné miesto na oddych, podľa toho čo preferujete. Potrebujete k tomu ale byť mobilní, čo sa dá dosiahnúť prenájmom auta, ak necestujete autom vlastným. Lietadlo vás totiž vyloží na letisku hneď vedľa hlavného mesta. Autobusové spojenie na ostrove zabezpečuje spoločnosť K.T.E.L. Jazdia tu dva druhy autobusov - modré (blue-line), ktoré jazdia po hlavnom meste Kerkire a blízkom okolí. Druhým typom spojenia je "diaľková" zelená linka (green-line), ktorá spája strediská po ostrove navzájom a s hlavným mestom. Musíte ale rátať s tým, že nejaký presný cestovný poriadok pre autobusy, ktorý by niekto dodržiaval, na Korfu tak ako aj viacmenej v celom GR asi neexistuje. :-)
Každý sa môže sám a slobodne rozhodnúť ako na dovolenku pocestuje, čo mu viac vyhovuje, či to bude letecky s CK, letecky individuálne alebo vlastným autom.
Pokiaľ sa napokon rozhodnete do GR cestovať vlastným autom, budete pravdepodobne prekvapení ako v pohode, (a myslím, že pre viacčlennú rodinu určite aj lacnejšie) sa to dá zvládnuť, hoci aj s prenocovaním niekde po ceste. Cesta autom, aj keď je nepomerne dlhšia ako letecky, je už vlastne tiež dovolenkou spojenou so spoznávaním krajín cez ktoré cestujete. Samotný let do GR trvá síce len dve, možno dve a pol hodiny, no treba si prirátať aj presun na letisko z domu, čakanie na check in a odlet, transfer z letiska na miesto dovolenky, limitované množstvo batožiny, atď...
Na nete nájdete množstvo rád a informácii ktoré vám pomôžu, treba sa len spýtať uja Google :-).
V každom prípade vám držím palce aby ste si vybrali štastnou rukou a aj keď do sezóny ostáva ešte viac ako polrok, prajem krásnu "grécku" dovolenku. ::¯ (F)
Uživatel: michala.n 2.1.2017  
Ahoj,
potřebovala bych poradit. Letos bychom chtěli strávit dovolenou zase na nějakém řeckém krásném ostrově (byli jsme Lesbos, Thassos, Limnos, Samos, Rhodos a 2x Kréta). Obvykle jezdíme v době letních prázdnin. Bohužel letos nám to nevychází a asi bychom jeli již v červnu, jsme milovníci teplého moře, proto se obávám, že v červnu bude ještě všude studené. Mohli byste mi doporučit podle vašich zkušeností nějaký ten ostrov, kde je moře už v tuto dobu teplé.
díky
Uživatel: machajda 2.1.2017  
Míšo, to se těžko radí... :-) např. předloni jsme měli v posledním týdnu června na Rhodosu moře jako žiletky, což si myslím není zrovna obvyklé. Nicméně si myslím, že teplejší moře v červnu se dá nejvíc očekávat právě na Rhodosu a na Krétě. My zvládáme i mírně chladnější moře, nesmí to být jako výše zmiňované žiletky. :-) takže v červnu jsme měli téměř vždy na Krétě moře fajn. Jednou jsme jeli dokonce už od 1.6. a bylo to taky v pohodě.
Uživatel: tony2 2.1.2017  
Teplé moře by v červnu mělo být určitě na Zakynthosu. Na krásných mělkých plážích se rychle ohřívá a už v květnu je tu příjemně teplé. Alespoň my jsme měli moře v 2.pol. května již příjemné. Pravda, my sneseme i chladnější vodu, jsme odkojeni šumavskou Vydrou. :-) Pokud jste nebyli na západě Kréty, v Paleochoře, tak tam byla voda v červnu již také příjemná - cca 24°C. Podle mého pocitu bylo teplé moře u na severu Kosu - Tigaki, Marmari, Mastichari, naopak na jihu bylo za naší návštěvy chladné - machajdou zmiňované žiletky byly právě na konci června v kefaloském zálivu v roce 2012. A my jsme příjemně vyhřáté moře měli právě v červnu na Rhodosu, ovšem v jiné oblasti-byli jsme u Koskinou.
Na [o] - Zakynthos na konci května :-) ::¯ __|
Uživatel: Ivana1 2.1.2017  
Míšo, doporučila bych Peloponés - např. Tolo nebo cokoliv jiného tam. My byli před časem na přelomu čevna a července právě v Tolu a vodička byla příjemná - a to jsem opravdu velký milovník teplé vody, ve všem, co je pod 25 st., tak tuhnu a hynu :-) A to ten rok dokonce tam údajně bylo těsne předtím dost nestandartní počasí - prý hodně pršelo a na tamní poměry chladno, vlastně teplo kolem 30 st se udělalo až s naším příjezdem a i tak byla voda fajn. Takže počítám, když je tam jiné roky teplo tak, jak jsou zvyklí, tak i červnu bude voda ještě teplejší. Příbuzná tam byla pak tentýž rok v srpnu a voda prý měla kolem 28-29 st :-)
Jinak zde zmíněný Zakynthos bude mít vodu taky teplou už v červnu. Chce to vybrat destinace, kde je daleko mělko, není vítr a nejsou moc vlny, aby se voda moc nečeřila a měla šanci se hezky prohřát. Zakynthos určitě OK, ten Peloponés taky, určitě nějaké, před větrem a vlnami chráněné pláže na Krétě, pokud by nefučelo (což je tam sázka do loterie), tak určitě i ten Kos na západním pobřeží by mohl už mít teplou vodu, snad mělká střední část pláže ve Faliraki na Rhodosu taky nebo něco na jihu Rhodosu.
Uživatel: cesticky 2.1.2017  
Pro michala.n ze dne 02.01.17/07:30

Ahoj Míšo,
přidávám se k Hance /Machajda/. Jezdím každoročně mimo sezonu, najdřívější termín od 28. května byla Kerkyra, tam moře ze začátku 22, jinak vždy od 6. června a to na Zakyntosu (Laganas),Kosu (Kefalos) nebo Thassosu (Potos) a moře vždy bylo v této době v pohodě. Záleží na tom, jaká teplota je pro Tebe přijatelná. Během pobytu se voda vždy prohřála až na nějakých 25 stupňů. Ostrovy jsou vždy nevyzpytatelné, přijde bouře na moři, nažene studené proudy i tam, kde je jindy voda teplá, takže jistotu Ti nikdo nezaručí.
Přeju šťastnou ruku při výběru, stejně bude všude v (F) krásně :-) .
Uživatel: Lucie7 13.6.2017  
Zdravím,
prosím Vás, chtěli bychom letos vyrazit s přítelem do Řecka. Nejsme nijak nároční, na úrovni hotelu ani tak moc nezaleží, pokud možno pláž písčitá, nechceme bydlet někde přímo v centru, ani být odstrčení, ale tak něco mezi, abychom mohli prostě někam vyrazit.. v hotelu celé dny určitě trávit nechceme. Diskotéky bary atd. být nemusí. Přítel miluje přírodu a já zas trocha památek, tak doufám, že to nějak půjde skloubit.. pokud byste měli nějaký tip, budu moc ráda!!
Předem mockrát děkuju! L.
Uživatel: janavi 13.6.2017  
Lucko, s hotely moc zkušenosti nemám, jezdíme do studií bez stravy. Podívej se třeba, co nabízí Melissa, klikni na Destinace a uvidíš spoustu bezvadných míst. Chybu neuděláš s jižní Krétou - třeba Paleochora nebo Makrigialos.
Uživatel: mini 13.6.2017  
Lucko,Parga má od všeho trochu :-) Ubytování stranou třeba od Viamare Garden House,Eleana.. Relativně slušnou pláž, řadu malých i větších např Amoudia pokud budete pojízdní.Pevnost přímo v Parze druhou kousek dal.Nadherny Acheron.Vecer to žije.A v Meetingu u Dalasse,ke každému drinku úžasný meze jako pozornost.Proste romantika jako blázen.
Uživatel: Lucie7 15.6.2017  
Moc děkuju za tipy.. Ještě se zeptám, nemáte někdo zkušenost s oblastí Kokkari nebo Pythagorion ( Samos) či Rhodos, Ialyssos? L.
Uživatel: Portishead 19.7.2017  
Vyberte si ostrov dle preferencí:

http://www.chaniapost.eu/2017/07/17/telegraph-the-19-best-greek-islands-for-all-tastes-crete-best-for-food/
Uživatel: georgjirka 19.7.2017  
(F) řeckých ostrovů je mnoho
a každý nabízí něco jiného.
My jsme zatím navštívili pouhých 14
a nedájí se srovnávat.
Ty asi 2000 ostrovů
už nezvládneme :-) :-) :-) .
Chce to začít poznávat od kraje, ktrerý je od vás nejblíže. ::¯ Taky rada. (x)
Chce to pokecat individuálně. Třeba na řeckém setkání v ČR.
Uživatel: sifaka 26.7.2017  
Přátelé, potřebuji radu, žádné komplikace :-) ...letos mě zřejmě okolnosti donutí k last minute.Volím pobyty single, kolem 15 dní, bez jídla a nevadí mi bus.Neřídím.Dovolená mi začíná 28.8.a protože mi zřejmě prodali vyhlédnuté Řecko, musím improvizovat.Vyhledávače mi nabízí Nei Pori, Chalkidiki, Sarti, Leptokaria.Pak ještě Korfu a Kos.
Kos jsem měla v hledáčku ale asi nechci nutně vidět rozbité hlavní město :-( Na Korfu si nejsem jistá, zda se nenabízí jen horší letoviska.
Dokonce se i schylovalo k Egyptu ale po prostudování podrobností-nechci být jak cvičená opice za plotem a v Bulharsku prý po sezóně není pěkné moře.A já zpovykaná tím řeckým bych asi měla zkaženou dovolenou.
Chorvatsko zbytečná drahota.
Na Invii jsem tu názory četla, co říkáte na :dovolena.cz?Máte někdo zkušenosti?
Takže se hlavně ptám, zda vzít tu Olympskou riviéru??
Díky za pomoc.
Uživatel: Batty 26.7.2017  
Pro sifaka ze dne 26.07.17/08:35

Sarti je urcite lepsia volba, ako Olympska riviera.
Uživatel: sifaka 26.7.2017  
Pro Batty ze dne 26.07.17/09:14

...jsem já to osoba ::_ ...tak dlouho jsem na reckoname a myslela jsem, že Sarti je na Olympské...nj, jsem se orientovala trošičku jiným směrem,..ješě moc mi toho chybí.Proto jsem nevzala krásnou nabídku Rhodos, která šla kolem.Protože jsem byla před dvěma roky.Tak ráda bych se tam vrátila a tak málo je času :-( (F) (x)
Uživatel: aarak 26.7.2017  
Určitě je to co člověk to názor, ale za mě z uvedených destinací bych volil Kos a to přesto, že některé památky v hlavním městě jsou teď nedostupné. Stále jich i tak dost zbývá k navštívení a k tomu lze přičíst velmi pěkné pláže, hory a lodní výlety na okolní ostrovy.
Uživatel: janavi 26.7.2017  
Kosu bych se určitě nebála proto, že tam teď bylo zemětřesení, záleží ještě které místo, jestli někde blízko hlavního města nebo třeba Kefalos - ten mohu doporučit. Kos nabízí nádherné pláže , lodí se dá zajet na Nisiros a Kalymnos.
Na Korfu jsme zažili v termínu od 26.8. velké průtrže mračen a záplavy, je blízko pevniny a počasí tam je nejisté.
V Sarti je docela hezky.
Uživatel: Miromat 26.7.2017  
Sifaka: z uvedených znám Kos (bydleli jsme v Kefalos) a Ol.riviéru (bydleli jsme v nei Pori), na obou místech se nám hodně líbilo, dostupné památky (i místním autobusem), pěkné moře a výlety.
Pro Kos mluví autentičtější atmosféra a pravděpodobnost lepšího počasi, pro Ol.riviéru pohoří Olympu na dohled, možnost výletu na Meteory, případně i do Athén.
K vyhledávání dovolené se mi osvědčují spíš weby cestovek, i když i u nich (ale častěji u vyhledávačů) jsme se letos setkali s tím, že nabízený zájezd už reálně nebyl k dispozici...
Uživatel: evča1 26.7.2017  
Já hledám přes vyhledávač Invii a když mě něco zaujme tak už to pak řeším s tou danou CK.( Je to tam uvedené). Letos jsem to tak řešila , vybrali jsme Korfu na LM a nebyla to špatná varianta (-) Tak dobře vyber
Uživatel: Ostravanda 26.7.2017  
Volila bych asi Kos.
Korfu loni koncem prázdnin byl hodně upršený. Jinak má nádherných pláží a letovisek dost.
Kos je nádherný a bude teplo .
Uživatel: Ostravanda 26.7.2017  
A co Kréta ?
Tam bude v září akorát počasí na památky.
Uživatel: sifaka 27.7.2017  
Pro Ostravanda ze dne 26.07.17/14:22

Luci, Krétu ne, je na mě moc veliká.Když na Krétu, tak jedině Paleochora indivindi a nebo jestli nějaká cestovka dostane rozum a udělá tam pobyty na 14 dní.
Uživatel: Ma-rio 27.7.2017  
Pro sifaka ze dne 27.07.17/10:57

... ode mě asi nic jiného neuslyšíš :-) :-) :-) , ale taky doporučuji Kos :-) . Krásný malebný ostrůvek s možným výletem na Nisyros
Uživatel: Ma-rio 27.7.2017  
Pro sifaka ze dne 27.07.17/10:57

..... a vůbec, -|- s námi. Odlet 31.8. v 5.00 z Brna. V Olomouci tě naložíme :-) :-) :-)
Uživatel: Ostravanda 27.7.2017  
Pro sifaka ze dne 27.07.17/10:57

Jsem teď na Kosu a musím přehodnotit loňské Korfu:). Kos je ještě pěknější ... má nádherné pláže
a náš mládežník je nadšený z bubble beach na Kefalosu :)
Uživatel: sifaka 27.7.2017  
Pro Ma-rio ze dne 27.07.17/11:11

...neke :-) :-) ...budu bydlet v nočním stolku?....i když jak to bude v Řecku, asi bych do toho šla :-) :-)
Uživatel: sifaka 27.7.2017  
Pro Ostravanda ze dne 27.07.17/11:22

...jaké je počasí....co voda?....jsem čváchač a máčeč __| __| __| __| __| __| __| __| __|
Uživatel: Ostravanda 27.7.2017  
Pro sifaka ze dne 27.07.17/12:15

Teplota cca 30 ve stínu a moře 27-28 má určitě.
Uživatel: sifaka 27.7.2017  
Pro Ostravanda ze dne 27.07.17/12:30

...kurec...jsi mě nahlodala ::¯ ...dávám si filtr na Kos (F)
Uživatel: Ostravanda 27.7.2017  
Pro sifaka ze dne 27.07.17/12:37

můžeš cestovat po celém Kosu

http://www.ktel-kos.gr/site_en/ktel-kos-local-bus-schedules

jezdí to všude a často :)
Uživatel: sifaka 28.7.2017  
Pro Ostravanda ze dne 27.07.17/14:33

Super Luci, díky za odkaz ::¯ jestli bude Kos-použiju :-)
Uživatel: sifaka 4.8.2017  
Přátelé, dovča se zuzila na Kos a Peloponés. Jak pročítám tak pročítám, není zbyti požádám znovu o vaše zkušenosti. Za teplou vodou a snorchlem se na Kos asi nejezdí??!Jak funguje MHD do poloviny září?
A jak je na tom letos Ck Aeolus? Jsou ve formě jejich busy a organizace? Mám ještě pár dní na rozhodnutí. Recko mě ještě nezklamalo a ráda bych aby to tak pokračovalo
Díky ::¯
Uživatel: Háňa 4.8.2017  
My před lety poslední týden v září v Kardameně voda jak kafíčko. Šnorchlování nevím, ale skalky ve vodě byly u břehu, prošlo se a pak už jen jemný píseček. Byli jsme v:
https://www.tripadvisor.cz/Hotel_Review-g659630-d287941-Reviews-Lagas_Aegean_Village-Kardamena_Kos_Dodecanese_South_Aegean.html
Nádherný hotel s výbornou PP.
Uživatel: tony2 5.8.2017  
Hani, na Kos se jezdí právě za skvělým koupáním! My byli už 2x a umím si představit i další návštěvu-moc se mi Kos zalíbil! Právě před-předloni v září byla všude vodička jak kafíčko, jak píše i druhá Hani! My milujeme zvláště pláže mezi Kefalosem a Kardamenou - to je prostě naše (x)! Ovšem nezklamou pláže v Tigaki a Marmari-naopak - i ty jsou úžasné!
Ovšem na Kosu máš i skvělé výlety! Hlavní město je poničené, takže je možné, že pevnost a i starověké památky budou nějak zajištěné-to bych si ale předem zjistila! Ale návštěva Asklepionu je unikátní, dále např. Therme, Agios Stefanos, parádní je výlet do hor, na Kalymnos a Pserimos, a hlavně nezapomenout na Nysiros - velký zážitek!
Uživatel: sifaka 5.8.2017  
Pro tony2 ze dne 05.08.17/06:07
Marci, dobře že jsi tady. Budeš mít SZ
:-)
Uživatel: Iva 13.8.2017  
Pro sifaka: šnorchlování bylo lepší na jihu, na plážích o kterých píše tony. Na severu jsou pláže spíš písečné a placaté, ale brzy ráno jsme i nad pískem pozorovali třeba rejnoky. Skvělé jw šnorchlování na Kalymnu, třeba na pláři Therma hned kousek od hlavního přístavu, kdybyste si chtěli udělat výlet.
Uživatel: sifaka 13.8.2017  
Pro Iva ze dne 13.08.17/12:31
Díky za info, snad Kos příští rok vyjde
::¯
Uživatel: perlinka 16.8.2017  
Zdravím milí řeckomilové a mám prosbu. Hledám už dovolenou na příští rok . Pojedu s dcerami a dvěma dětmi cca 1,5 a 2 roky . Máme představu nejlépe studia nebo apartmány s bazénem co nejblíž u pozvolné písečné pláže. V okolí možnost nákupů, hlavně potravin a drogerie - vzhledem k malým dětem. Dětské hřiště nebo podobné vyžití by byl příjemný bonus. Strava nerozhoduje. Tak jestli vy co jezdíte s dětmi a vnoučaty máte nějaké tipy budu za ně moc ráda.
Díky moc, Lenka
Uživatel: Michal1 16.8.2017  
Zdravím, já osobně bych klidně zkusil Skiathos. Pěkné písčité pláže, docela klid, pozvolný vstup do moře (aspoň na Koukounaries).

https://dovolena.invia.cz/?nl_country_id%5B%5D=28&nl_locality_id%5B%5D=149&d_start_from=16.08.2017&nl_transportation_id%5B%5D=3_CZ&nl_hotel_attribute_type_id%5B%5D=2&nl_hotel_attribute_type_id%5B%5D=4&sort=c_price&page=1
Uživatel: lidas 17.8.2017  
Příští rok chci jet z vnukem do Řecka,může mi někdo doporučit nějakou lokalitu a hotel vhodný pro rodiny kde jsou tobogány a písčitá pláž z pozvolným vstupem do moře.Stravování all inklusiv.
Uživatel: Wosi 29.8.2017  
Pro lidas ze dne 17.08.17/23:25

Letos jsme byli v Rhodu v hotelu Ellia (Smartline Eliia) Lárdos. Areál hotelu paráda, jídlo dobré, dva bazény a na pláž cca 500 metrů. V rámci all in jsme měli vstup do přilehlého aquaparku zdarma a byl SUPER. Pláž písečná s oblázky . . . jen vstup do moře sice pozvolný, ale kamenitý. Co se týká ubytování . . . my to měli super . . . klasické Řecko . . . kdo čeká luxus, je zklamaný. Vím, ale že tam bylo dost klientů, co nadávalo, že jim neteče voda, smrad v pokoji, plíseň v koupelně . . . hotel má evidentně dvě části a my byli v té lepší. Je to loterie, ale stojí to za to, abyste se na to možná mrkla :-)
Uživatel: windso 19.3.2018  
Http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/495913/tragedie-v-dovolenkovem-raji-cechu-ucitelku-roztrhali-toulavi-psi.html

našla jsem v blesku loňský článek z řecké pevniny, někde na jihu....celkem mně to vyděsilo, tohle zažít ...
Na Chalkhidiki nás taky odrazovali , když jsme se chtěli vydat do hor, že tam můžeme narazit na divoké toulavé psy... :-(
Uživatel: Kačule 22.3.2018  
Taky jsme potkali smečku tuláků. Bylo to někde jihu Peloponésu. Jeli jsme autem, smečka se líně vlekla při krajnici vozovky, vypadali šíleně, vyhublí, špinaví, žízniví. Povídám zastav, dám jim naši svačinu. Jen jsem otevřela dveře auta na jejich úrovni, rychle se přiblížili a hrozivě vrčeli, štěkali a cenili zuby. Tak jsme rychle odjeli. Vůbec to nebyla taková ta přátelská smečka jak znám z Tolo nebo z jiných měst, psi ,kteří jsou zvyklí na dary od turistů a spí někde u moře v přístavu. Tohle byly šelmy zdivočelé, pomatené hladem a nenávistí k lidem.
Uživatel: Dann 12.1.2020  
Ahojte, v září bychom se po delší době rádi podívali do Řecka na nějaký pěkný ostrůvek a byl bych rád za nějaké tipy.
Požadavky mám minimální, dostatek krásných pláží a chceme jej projet na čtyřkolce.
Už jsme pár let zpět na čtyřkolce projeli Lefkádu a Zakynthos, v autě Rhodos.
Trochu mě zaujal Karpathos, jenže přemýšlím, jestli je tento ostrov vhodný projíždět na čtyřkolce, když tam dost fouká.
Uživatel: kompersor4 12.1.2020  
Pro Dann ze dne 12.01.20/17:44

..dostatok krasnych plazi najdes na Parose & Antiparose https://www.youtube.com/watch?v=BvVxnTNePnc S manzelkou sme tieto dva ostrovy prejazdili na skutri, stvorkolka je vsak na off-road rozhodne vhodnejsia (F)
Uživatel: Kačule 13.1.2020  
Dann : Kyklady jako Naxos, Mykonos, Paros, Antiparos, Ios, všechny jsou čtyřkolkářské destinace. Jsou tam krásné pláže. Ale fouká tam mnohdy více než na Karpathose. Tam nám třeba nefoukalo vůbec.
Uživatel: Dann 14.1.2020  
Děkuji za tipy, ten Paros vypadá fakt pěkně. Ohledně toho větru, co jsem tak letmo četl o tom Karpathosu, tak to vypadalo spíše na to, že by mě to z té čtyřkolky odfouklo :D
Ještě jsem se díval na Kalymnos a to hlavně z toho důvodu, že se dá letět z Ostravy. Co myslíte?
Uživatel: machajda 14.1.2020  
Kalymnos je na čtyřkolku nebo skútr ideální ostrůvek ::¯